متأسفانه هیچ مقام مسئولی در خصوص بودجه و ادامه کار "نون خامه ای" پاسخگوی ما نیست.

"داود معدنی" مدیر تولید پروژه "نون خامه ای" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: به تازگی با "کاظم راست گفتار" در خصوص وضعیت "نون خامه ای" صحبت کردم ولی او هم بلاتکلیف است.
وی افزود: نه سازمان صدا و سیما و نه شبکه یک سیما جوابی مبنی بر اینکه ما تا چه زمانی باید منتظر رسیدن بودجه باشیم به ما نمی دهند.
این مدیر تولید با اشاره به تلاش "محمدرضا تخت کشیان" اظهار داشت: متأسفانه "تخت کشیان" تهیه کننده این پروژه هم از بابت تعطیل شدن "نون خامه ای" بسیار ناراحت است و همگی ما همچنان امیدوار به ادامه کار بعد از انتخابات هستیم.
"معدنی" خاطر نشان کرد: تمام تیم "نون خامه ای" پراکنده شدند و همه بازیگران ما سر پروژه های دیگر رفته اند و فقط دو بازیگر اصلی ما که "محمدرضا هدایتی" و "جواد رضویان" هستند همچنان منتظر آغاز کارند.
گفتنی است؛ سریال 30 قسمتی "نون خامه ای" با بازی "محمدرضا هدایتی" در نقش "خداداد"،"هدایت هاشمی" در نقش "گلنار"،"فریده دریامج" در نقش "گلنار"،"علی اوسیوند" در نقش "سیف الله"،"بهنوش بختیاری" در نقش "غنچه"،"مریم سعادت" در نقش "اعظم"،"ساقی زینتی" در نقش "صنوبر" و "محمد سیلی" در نقش "اصلان"،"مژگان طباطبایی"مدیر برنامه ریزی،"مرتضی واحدی" دستیار اول کارگردان،"هاشم عطار" فیلمبردار،"فرخ فدایی" صدابردار،"داود معدنی" مدیر تولید و "محمدرضا تخت کشیان" تهیه کننده و "کاظم راست گفتار" از عوامل و بازیگران پروژه "نون خامه ای" هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.