زارع: فقط یک تکواندوکار با تجربه در تیم داریم

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر گفت: برای این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا تنها یک بازیکن با تجربه در ترکیب تیم داریم.

ندا زارع در آستانه اعزام تیم ملی به اندونزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه تیم ملی نوجوانان به دلیل شرایط سنی این رده هر سال تغییراتی دارند، برای این دوره از مسابقات قهرمانی نوجوان آسیا در اندونزی تنها یک بازیکن از دوره قبل پیکارها در اختیار داریم.

وی گفت: فاطمه شعبان نیا دارنده نشان طلا و برنز رقابت های قهرمانی جهان و آسیا تنها تکواندوکار باتجربه تیم ملی است که در این دوره از مسابقات آسیایی هم در وزن اول حضور دارد.

وی با بیان اینکه تیم ملی نوجوانان با آمادگی کامل راهی اندونزی می شود، تصریح کرد: بامداد فردا راهی جاکارتا می شویم و از 31 خرداد به مدت سه روز در پیکارهای قهرمانی آسیا مسابقه داریم.

زارع گفت: با توجه به ضعف اردونشینان در وزن هفتم بازیکنی در این وزن در مسابقات آسیایی نخواهیم داشت و در 9 وزن راهی اندونزی می شویم.

وی در تشریح شرایط فنی تیم ملی افزود: بازیکنان خوبی در اختیار داریم که از لحاظ فنی و استیل بدنی در وضعیت خوبی بسر می برند اما بی تجربه هستند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر با اشاره به برپایی اردوهای تیم ملی از پنجم فروردین در تهران گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم اردو یا مسابقه تدارکاتی خاصی داشته باشیم و تمرینات تیم ملی به صورت پیوسته در تهران برگزار شد اما از این تمرینات راضی هستم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار