مدافع سابق تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال به طور رسمی پیشنهادی به من نداده است و خبر تمایل آبی ها برای جذب خودم را در خبرگزاری ها خواندم .

 سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فعلاً برای فصل آینده تصمیم جدی نگرفتم و چیزی  که برای من مسلم است نمی خواهم مثل سال گذشته اشتباه کنم و قطعاً بهترین تصمیم را می گیرم و درحال حاضر از سه تیم پیشنهاد دارم که بهترین را انتخاب می کنم.

مدافع سابق تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص اخبار منتشر شده در خبرگزاری ها مبنی بر تمایل استقلالی ها بر جذب وی گفت: من در سایت ها این خبر را خواندم ولی فعلاً به طور رسمی استقلالی ها پیشنهادی را ارائه نداده اند.

وی در خصوص حضور واسطه ها در نقل و انتقالات گفت: من فکر می کنم کسانی که مجوز دارند به عبارتی مدیر برنامه ای هستند که فدراسیون فوتبال آن ها را تایید کرده است می توانند در نقل و انتقالات کمک کنند و موثر واقع شوند ولی متاسفانه برخی افراد هم هستند که به طور غیر قانونی کاری کنند به فوتبال ضربه می زنند و من فکر می کنم  افرادی غیر قانونی کار می کنند عامل ناپاکی در فوتبال هستند.

حسینی ادامه داد: من یک پیشنهاد از شهرستان و دو پیشنهاد از تهران دارم ولی چون سال گذشته از انتخاب نا به جای خود ضربه خوردم دقت زیادی به خرج می دهم تا مانند گذشته برایم مشکل پیش نیاید ولی به هر حال  بسیاری از باشگاه ها به این خاطر که من سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شوم و بازیکن آزاد هستم تمایل دارند که با من قرارداد ببندند ولی به هر حال من دوست ندارم اسم تیمی را بگویم چون دنبال بازار گرمی نیستم و کسی که درکار خود خوب و جدی باشد احتیاج به بازار گرمی ندارد.
 
وی در خصوص بازی ایران کره و جنگ لفظی مربیان دو تیم گفت: مربی کره با زیرکی این جوسازی ها را انجام داده و با این کار این هدف را داشته که حریف خود را احساسی کند و حریف از منطق فاصله بگیرد تا فوتبالیست های ایران بازی احساسی به نمایش بگذارند.
اگر این اتفاق بیفتد می تواند برای ما خطرناک باشد اگر ایران منطقی بازی کند می تواند کره را در اولسان شکست دهد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار