دو ويژه برنامه "با طبيعت" و "باد و گز"، در روز جهاني بيابان زدايي از شبكه جهاني صداي آشنا پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ "با طبيعت" در سه بخش به موضوعات چون؛ تعريف بيابان زدايي و كوير و تفاوت هاي اين دو با هم؛ مطرح كردن مسائل و عوارض گسترش بيابان ها و از بين رفتن جنگل ها و مراتع در ايران و ساير نقاط جهان و راهكار هاي ايران و جهان براي جلوگيري از ازدياد بيابان مي پردازد. 
دكتر پرويز كردواني و نرگس روحاني استادان دانشگاه و فرهاد سرداري معاون بيابان زدايي سازمان جنگل ها و مراتع، كارشناسان اين ويژه برنامه است. 
سوادكوهي سردبير، علي همايي تهيه كننده، راضيه طالب زاده زاده گوينده، در اين ويژه برنامه همراه شما هستند. 
"با طبيعت" كاري از گروه جامعه و زندگي را دوشنبه بيست و هفتم خرداد ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 06:30 به وقت گرينويچ، از كانال اروپاي شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد. 
"باد و گز" ضمن اطلاع رساني درباره بيابان و بيابان زدايي در كل ايران، به ارائه راهكارهايي به منظور مقابله با اين معضل خواهد پرداخت. 
تعريف بيابان زدايي و بيابان زايي، اقدامات صورت گرفته جهت كنترل بيابان زدايي، گزارش از مناطق بياباني در استان خوزستان، و گفت و گو با كارشناسان و صاحب نظران در حوزه بيابان زدايي، بخش هاي ديگر اين ويژه برنامه را تشكيل مي دهد. 
مهندس غلامعباس عبدي نژاد مديركل دفتر امور بيابان سازمان جنگل ها و مراتع و آبخيزداري ايران، كارشناس اين ويژه برنامه است. 
آرش معصومي سردبير، بهزاد بهادر تهيه كننده، راضيه طالب زاده گوينده و سميه نجفي گزارشگر در اين ويژه برنامه همراه شما هستند. 
"باد و گز" كاري از گروه فرهنگ و تمدن را دوشنبه بيست و هفتم خرداد ساعت 09:30 به وقت تهران برابر با ساعت 05:00 به وقت گرينويچ، از كانال آسياواقيانوسيه شبكه جهاني صداي آشنا بشنويد. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار