محمدعلی پردل، عضو تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان به منظور آماده سازی و حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی کره جنوبی عازم آکادمی آسیایی پاکت بیلیارد در دوحه قطر شده بود به ایران بازگشت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، آکادمی آسیایی پاکت بیلیارد قطر در شهر دوحه از تاریخ 17 لغایت 24 خرداد ماه با حضور بهترین مربی های این رشته ورزشی از کشور فیلیپین و بازیکنان تمرینی مطرح آسیا برگزار شد و محمدعلی پردل، عضو تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان به منظور آماده سازی و تدارک برای شرکت در رقابت های آسیایی داخل سالن اینچوان کره جنوبی در سال 2013 در این آکادمی حضور داشت.

وی در این رابطه می گوید: «تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتم و تجربیات بسیاری هم کسب کردم.»
 
وی ادامه داد: «در مسابقاتی که میان نفرات حاضر در این آکادمی ترتیب داده شد موفق شدم هر دو حریف فیلیپینی خود را شکست دهم. در طول سه روز مسابقه در یک جدول 32 نفره دوحذفی، در بازی اول مقابل حریفی از انگلستان بازی را واگذار کردم اما تا انتهای مسابقات مقابل تمامی حریفان بسیار قدرتمند ظاهر شدم و موفق به شکست همه آنها شدم. در دیدار نهایی با بهترین بازیکن فیلیپین مصاف داشتم که موفق شدم با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی برسم، اما در فینال متاسفانه از حریف خود شکست خوردم و به مقام نایب قهرمانی رسیدم.»

مسابقات آسیایی داخل سالن اینچوان کره جنوبی از تاریخ 8 لغایت 15 تیر ماه برگزار می شود./زر
برچسب ها: بیلیارد ، پاکت ، پردل ، بازگشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار