"نیما مسیحا" گفت: خواننده موسیقی پاپ بدون برگزاری کنسرت به موفقيت نمي رسد.

"نیما مسیحا" در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، گفت: خوانندگان موسیقی پاپ از طریق برگزاری کنسرت با مخاطبان خود ارتباط بهتر و بیشتری برقرار می کنند و برگزاری کنسرت نقش مهمی در موسیقی پاپ و موفقیت خواننده دارد.
وی در خصوص علت افزایش روزافزون خوانندگان موسیقی پاپ گفت: موسیقی پاپ دارای شاخصه های گوناگون است، فانتزی،‌کلاسیک،سنتی و ... در جامعه امروزی ما تب خوانندگی در موسیقی پاپ خصوصا در سبک فانتزی بسیار شایع شده است.
"مسیحا" عنوان کرد: فعالیت در سبک کلاسیک، نیازمند دارا بودن اطلاعات وسیع، تکنیک های خوانندگی، بهره بردن از محضر اساتید بزرگ و تلاش و ممارست زیاد است و در کل سبک بسیار دشواری است و به این سبب اغلب علاقمندان به سبک فانتزی روی می آورند.
وی افزود: نقش مخاطبان نیز در این باره بی تأثیر نیست. مخاطبان باید برای انتخاب موسیقی مورد علاقه شان فیلترگذاری کنند و از شنیدن آثاری که از لحاظ کیفی و فنی در سطح پایین هستند خودداری کنند تا انتشار و توزیع چنین آثاری در جامعه به دلیل نبودن مخاطبش کاهش پیدا می کند.
این خواننده پاپ اظهار داشت: دلیل دیگر کم کاری و کناره گیری بزرگان و نامداران این عرصه است که سبب می شود افراد ناکارآمد و آماتور وارد عرصه موسیقی شوند.
"مسیحا" در آخر گفت: امروزه به سبب مشکلات اقتصادی،‌ توجه هنرمندان به میزان درآمدشان و مبلغی که از تولید و انتشار آثار هنری بدست میاورند بیشتر شده است و همین امر سبب می شود تا انگیزه و احساس لازم در کارها وجود نداشته باشد و مسئولیت پذیری و احترام به سلیقه مخاطب حرفه ای کاهش پیدا کند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.