معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: کساني که بعد از فتنه 88 بحث تقلب را راه انداختند در اين دوره چه از داخل زندان و چه بيرون، در فرايند انتخابات شرکت کرده و با اين حرکت دروغ بزرگ خود را اثبات کردند.

داوود گودرزي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن تبريک خلق "حماسه سياسي" توسط ملت شریف ایران، به مقام معظم رهبري و مردم و با اشاره به بصیرت مقام معظم رهبری در نام‌گذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: به نقل از رسانه‌هاي غربي مردم در روز انتخابات شگفتي‌ساز بوده‌اند و همچنین با این حرکت حمايت همه جانبه خود را از ولايت فقيه و نظام جمهوري اسلامي نشان داده‌اند.
 
معاونت سياسي سازمان بسيج دانشجويي کشور با اشاره به تبليغات گسترده رسانه‌هاي غربي قبل از 24 خرداد که سعی داشتند حضور مردم را به دليل شبهات سياسي و فشارهاي اقتصادي کم‌رنگ نشان دهند، بيان داشت: علي‌رغم 34 سال تلاش کشورهاي غربي به منظور حذف این پشتوانه مهم از نظام، مردم در مناسبت‌هاي مختلف حمایتشان را از حاکميت ونظام نشان داده و این همبستگي بيش از  انتظار دشمنان نظام بوده است.
 
گودرزی افزود: کساني که بعد از فتنه 88  بحث تقلب را راه انداختند (ظلم بزرگي به نظام و مردم انجام دادند) در اين دوره چه از داخل زندان و چه بيرون، در فرايند انتخابات شرکت کرده و با اين حرکت دروغ بزرگ خود را اثبات وبا توجه به اینکه که تحليل‌گران خارجي و  داخلي ميزان مشارکت مردم و رای نهایی را تشخيص ندادند، موکد دموکراسی بودن نظام جمهوری اسلامی است.
 
معاونت سياسي سازمان بسيج دانشجويي کشور تصريح کرد: حرکت حماسي مردم در روز انتخابات خط بطلاني بر تمام ادعاهاي غرب مبني بر آزاد نبودن انتخابات در ايران و ادعای رئيس‌جمهور از پيش تعيين شده کشيد و ادعاي غرب که را که تصمیم به شلیک آخر را دارند و به زعم خودشان می خواهند با تحريم‌هاي فلج کننده مردم را نسبت به نظام خسته و دلسرد کنند، اما مردم با صلابت عکس این قضیه را اثبات و دشمن را مستاصل کردند.
 
گودرزی با اشاره به گفته غربي‌ها مبني بر مصونيت هرچه بیشتر نظام در برابر فتنه‌های غرب بيان داشت: نظام جمهوری اسلامی وارد اين فاز شده و از گردنه عبور کرده است و از امروز به بعد رئيس‌جمهور منتخب، بايد تمام تلاش خود را معطوف به حل مشکلات و ادامه حرکت پيشرفت و عدالت را به سوي تمدن اسلامي تسريع کند.
 
گودرزي در پایان با تاکيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر قرار گرفتن دنيا در آستانه تغيير و تحول سريع و گسترده خاطرنشان کرد: با پشتوانه حمايت مردمي و اقتدار نظام، حجم بالاي تبليغات منفي که در منطقه برعليه ماست باطل خواهد شد و ما همچنان محور جهان اسلام مي‌مانيم تا به اين وسيله فروپاشی نظام ليبرال دموکراسي را در دنيا تسريع  ببخشيم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار