اداره كل دامپزشكي آذربايجان شرقي در شاخص هاي اختصاصي سازمان دامپزشکی در سال 91، رتبه اول كشوري و در ارزیابی استانداری آذربایجان شرقی رتبه پنجم را از آن خود ساخت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مدیرکل دامپزشکی استان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در امتيازبندي ارزيابي عملكرد شاخص هاي اختصاصي در سال 90 در بين تمام ادارات کل دامپزشکی کشور رتبه دوم را کسب کرده بود اضافه كرد: در سال گذشته با یک رتبه ارتقاء ، توانستیم رتبه برتر کشور را از آن خود سازیم .

بهراد زندیه افزود: اين شاخص ها پوشش بهداشتي دام ها در برابر بيماري هاي دامي و بيماري هاي دامي مشترك و قابل انتقال بين انسان و دام، پوشش كنترل كيفي و بهداشتي توليدات خام دامي و شيلاتي، پوشش كنترل بهداشتي مزارع تكثير و پرورش طيور، زنبور عسل و كرم ابريشم در برابر بيماري ها و پوشش بهداشتي آبزيان در مراكز تكثير و پرورش منابع آبي را شامل مي‌شود.

مدیر کل دامپزشکی استان افزود: سيد محسن دستور رئيس سازمان دامپزشكي كشور اخیراً با اهدا لوحي از تلاش و كوشش اداره كل دامپزشكي استان و همكاران این اداره به جهت كسب رتبه اول ارزيابي عملكرد شاخص هاي اختصاصي در بين ادارت كل دامپزشكي كشور تقدير کرد./س

برچسب ها: دامپزشکی ، شاخص ، اختصاصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.