عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه رسانه‌های غربی٬ حماسه حضور ایرانیان را برای اربابان خود منعکس کنند٬ گفت: ملت ایران باردیگر رسانه‌های غربی و اربابان آنها را مبهوت حماسه‌خود کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند داشقاپو با اشاره به مبهوت شدن رسانه‌های غربی از حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری٬ گفت: صف‌های طولانی که مردم از آغازین ساعت‌های شروع انتخابات تشکیل داده‌اند٬ غرب و اعیادی آن را از آرزوی عدم حضور مردم در صحنه نا امید کرده است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غرب باردیگر در آزمودن ملت ایران شکست سختی را متحمل شد٬ ادامه داد: غرب با تمام امکانات خود اعم از رسانه و مطبوعات با جنگ روانی که به راه انداخته بود سعی داشت حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ جلوه دهد اما به فضل الهی مردم ایران ثابت کردند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

عضو کمیسیون کشاورزی٬ آب و منابع طبیعی مجلس٬با تاکید براینکه رسانه‌های غربی با تصویربرداری از خلق حماسه‌ای دیگر از سوی ایرانیان آن را برای اربابان خود منعکس کنند٬ گفت: ملت ایران آگاه‌تر از این هستند که به یاوه‌گوی‌ها و جوسازی‌ بنگاه‌های دروغ‌پراکنی استکبار جهانی و انگلیس گوش فرا دهند.

حجت الاسلام برومند با بیان اینکه ملت ایران سرنوشتشان را خودشان رقم می‌زنند٬ افزود: هرگاه مقام معظم رهبری ندای حضور در صحنه را داد مردم ولایی ایران با حضور حداکثری خود توطئه‌های غرب و اعیادی آنها را خنثی کرده‌اند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس٬ با بیان اینکه ملت ایران باردیگر رسانه‌های غربی و اربابان آنها را مبهوت حماسه‌خود کردند٬ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم باردیگر به غرب ثابت کرد که مردم ایران با انقلابعجینشده‌اند و هیچ‌گاه آرمان‌های آنرا فراموش نخواهند کرد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.