عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: امکان تقلب در انتخابات در حد صفر بوده و وجود ندارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران علیپوردیروزدر بازدید ستاد انتخاباتی شهرستان قائم شهر افزود: مردم با حضور در پای صندوق های رای فقط می خواستند به دنیا ثابت کنند، که سرنوشت خود را طبق اصل 6 قانون اساسی و اصل 100 قانون شوراها خود تعیین می کنند.

وی با اشاره به شاخصه جمهوریت و اسلامیت که در این دوره بیشتر تجلی می یابد، تصریح کرد: شک ندارم که مردم به هیاهوها رای نمی دهند بلکه به اصلح رای می دهند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه امروز تمام دنیا ایستاده اند که مردم در انتخابات شرکت نمی کنند،گفت: اما من شک ندارم که در این دوره از انتخابات بیش از 80 درصد مردم حضور دارند.

علیپور با اشاره به اینکه قبل از باز شدن درب های شعبات اخذ رای مردم صف ایستاده بودند،افزود: انتظار در صف و رای دادن مردم بخاطر کاندیداها نبود بلکه لبیک به نظام، اسلام و ولایت بوده است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به ترکیب چیدمان صندوق های اخذ رای و حضور گروه های مختلف در انتخابات امروز امکان تقلب وجود ندارد.

حسینی نیز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات قائم شهر با اشاره به اینکه انتخابات یک حق است، افزود: مردم با شرکت در انتخابات به حق خود می رسند که نتیجه این حضور حماسه است.

وی نتیجه حماسه را حفظ کیان ایران، اسلام ، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و آنچه که مردم بدنبال آن هستند، بیان کرد.

وی با بیان اینکه مردم برای سرنوشت خود با شناخت و بصیرت انتخاب می کنند، افزود: از اول انقلاب در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، در عرصه های اجتماعی و انتخابات مردم شناخت و بصیرت خود را نشان دادند.

وی بیان کرد: ترکیب چیدمان صندوق ها و همچنین ترکیب افراد از گروه های مختلف مانند اصولگرایان، اصولگرایان سنتی، چپ، چپ تندرو، حضور دارند، طوری است که امکان تقلب وجود ندارد./س

برچسب ها: تقلب ، انتخابات ، صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.