تله فیلم " گل نرگس " به زودی وارد شبکه خانگی می شود.

حسین باباتیان کارگردان، در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص اثر جدید خود بیان کرد: درحال اخذ مجوز برای تله فیلم هستم و به زودی برای کلید خوردن آن وارد مرحله پیش تولید می شود.
وی ادامه داد: به احتمال زیاد تهیه کنندگی این تله فیلم را غلامرضا گمرکی به عهده خواهد گرفت. 
باباتیان افزود: "شرم گفتن" را خود به رشته تحریر در آورده ام و 3 سال روی این فیلمنامه کار کردم که در این مدت 6 بار بازنویسی شده است.
این کارگردان ضمن اشاره به داستان معنا گرای "شرم گفتن" اظهار داشت: روایتگر داستان دختر 10 ساله ای که معلم موضوع انشایی را در مورد پدر و شغل او به آنها می گوید، اما دختر نمی داند که شغل پدرش چیست و خانواده او نیز قادر به بیان عنوان شغل پدرش نیستند.
باباتیان تصریح کرد: قصد دارم با ساخت تله فیلم "شرم گفتن" جشنواره کودک و نوجوان شرکت کنم.
وی در خصوص تله فیلم "گل نرگس" که قبلاً از یکی از شبکه های تلویزیونی پخش شده،‌ گفت: در تیر ماه تله فیلم "گل نرگس" که در ارتباط  با امام زمان (عج) است،‌وارد شبکه خانگی می شود.
باباتیان افزود: پوستر تله فیلم "گل نرگس" مراحل پایانی خود را سپری می کند و به زودی توزیع و پخش می شود.
گفتنی است، داستان "گل نرگس" روایتگر محمود استاد دانشگاه و جانباز شیمایی است که متوجه می شود 2 هفته بیشتر به عمرش باقی مانده اما این موضوع را به همسرش نمی گوید، در این روزهای باقی و با مرور خاطرات ساله های گذشته متوجه علاقه وافر همسرش به گل نرگس می شود ، اما فصل این گل نیست.
اسماعیل خلج ، محمود مقامی، لیلا عزیزی، آرزو کریمی در این تله فیلم نقش آفرینی کردند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.