نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در تحلیل خود از عکس العمل رسانه های بیگانه در انعکاس حضور مردمی در پای صندوق های رای گفت: مسلما رسانه های بیگانه از انعکاس واقعیت طفره می روند و در برنامه های خود به مسائل فرعی و حاشیه ای بیشتر پرداخت خواهند کرد.

 سعیدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری را بزرگترین شکست برای رسانه های بیگانه عنوان کرد و گفت: رسانه های بیگانه از مدتها پیش در افکار عمومی دنیا اعلام کرده بودند که بین نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم، خصوصا از فتنه 88 به بعد، شکاف بزرگی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این حضور در حوزه های اخذ رای ثابت کرد، تمامی فشارهای بین الملل نقش بر آب شده است و بر تمامی این دسیسه ها خط بطلان کشید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تمامی اقدامات بدخواهان نظام و کشور را متوقف می کند و تبعات مثبت آن در دنیا بروز و ظهور پیدا خواهد کرد گفت: صف های طولانی و پرشور مردم در حوزه های انتخابیه نشان می دهد که مردم علی رغم تمامی فشارها، به آرمانهای انقلاب و نظام پایبندند و پیرو خط ولی فقیه عمل می کنند.

سعیدی گفت: از نخستین ساعات رای گیری مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای نشان دادند که حامی و پشتیبان نظام اند و پیروزی واقعی در هر عرصه ای خود مردم هستند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ادامه داد: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای دین خود را به نظام ادا کردند و حال این وظیفه مسئولان نظام است که با احساس مسئولیت و دلسوزی دین خود را به مردم ادا کنند.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی مورد نظر رهبری امروز بصورت فوق العاده محقق شده است، ابراز امیدواری کرد: مسئولان در دهه ی پیشرفت و عدالت بتوانند به وظایف خود در قبال مردم عمل کنند/س

برچسب ها: بیگانه ، انعکاس ، طفره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.