فيلم " بي تابي بيتا" بر خلاف ساير فيلم ها انگيزه مخاطبان را براي بازگشت به سينما و تماشاي فيلم باز مي گرداند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، بعد از معرفي فيلم "خودزني" به كارگرداني احمد كاوري در برنامه شب گذشته "هفت" نوبيت به فيلم "بي تابي بيتا" رسيد كه با حضور مهرداد فريد كارگردان و الهه حضاري بازيگر فيلم برگزار شد.
در ابتدا مهرداد فريد كارگردان "بي تابي بيا" در خصوص فيلم خود و موضوع آن گفت: " بي تابي بيتا" فيلمي اجتماعي داستان گونه و سرگرم كننده است كه علاوه بر ارتباط برقرار كردن با اقشار جامعه فرد خود را در بخش هايي از داستان پيدا مي كند كه اين اتفاق به صورت رئالي و واقعي بايد شكل مي گرفت.
وي ادامه داد: اين فيلم دربرگيرنده طبقه متوسط جامعه است كه به مسائل امروز جامعه، فقر مسائل اخلاقي و دفاع از هويتي مي پردازد كه براي اثبات خود دست به هر كاري مي زنند.
فريد با اشاره به دو فرآيند موضوعي براي تماشاي فيلم عنوان كرد: مخاطب براي تماشاي فيلم دو فرآيند را در نظر مي گيرد ابتدا انگيزه به سينما رفتن و ديگري متقاعد شدن است كه در حال حاضر فرآيند دوم در مواردي صورت نمي گيرد اما با توجه به آمار فيلم در جشنواره در جشنواره فیلم فجر و اکران حال حاضر، "بی تابی بیتا" انگیزه مخاطب را ایجاد می کند.
"فرید" با اشاره به انتخاب بازیگران خود در خصوص بازی "الهه حصاری" افزود: "الهه حصاری" برخلاف بازی قبلی خود در فیلم "زنها شگفت انگیزند" باید به صورت سرد ایفای نقش می کرد و با توجه به اقتضای فیلم یعنی در کنار حوادث داغ و اکشن بازی سردی را باید از بازیگر شاهد باشیم.
وی در خصوص سبک فیلمبرداری فیلم نیز اظهار داشت: نوع فیلمبرداری یعنی دوربین روی دست و پلان سکانس بودن فیلم به فضای قصه و فیلمنامه بر می گردد و اینکه گونه مستند و واقعی بودن آن به مخاطب انتقال شود و حس بازیگران در مخاطب احساس شود.
در ادامه "الهه حصاری"، بازیگر فیلم "بی تابی بیتا"، در خصوص حضور خود در این فیلم و مقایسه با فیلم قبلی (قاعده تصادف) گفت:‌ با استقبال از فیلم "قاعده تصادف" در اکران به نوعی از سوی مردم غافلگیر شدیم و در این فیلم نیز اعتماد به بازی من از سوی کارگردان دلیل حضور من بود.
وی ادامه داد: "بیتا" کاراکتر محوری قصه بود که به لحاظ شخصیتی از من دور بود اما با همکاری و کمک "حامد بهداد" و منطق آرام "مهرداد فرید" تمام انرژی خود را برای بهترین بازی در این فیلم گذاشتم.
"حصاری" عنوان کرد: همکاری با "بهزادی" در "قاعده تصادف" متفاوت با کارگردانی "مهرداد فرید" در فیلم "بی تابی بیتا" بود چرا که جایگاه خاص خود را در سبک کارگردانی دارند.
"فرید" در پایان خاطر نشان کرد: فیلم "بی تابی بیتا" به صورت خصوصی ساخته شد و برای فیلمی خصوص یک سال و نیم تأخیر در اکران و تحریم هایی از سوی حوزه هنری سخت است اما با برطرف شدن سوءتفاهم موضوع از سوی حوزه هنری این مشکل نیز برطرف شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.