تیم ملی بسکتبال ایران در چهارمین دیدار دوستانه در جریان اردوی ترکیه با نتیجه 71 بر 63 مقابل ترکیه بازنده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی بسکتبال یاران بعد از شکست مقابل مصر شب گذشته با تیم ملی ترکیه روبرو شد و در نهایت با نتیجه 71 بر 63 شکست خورد. صمد نیکخواه با 25 امتیاز، پنج ریباند و هشت پاس گل بهترین بازیکن ایران بود حامد حدادی 13 امتیاز و هشت ریباند و حامد آفاق 10 امتیاز به دست آوردند. دوگوس بالبی, بیرکان باتوک و سرهت ستین تنها بازیکنان تیم ملی اصلی ترکیه در این دیدار بودند. ترکیه در دو کوارتر اول با نتایج 23 بر 16 و 18 بر 12 برنده شد و ایران هم کوارترهای سوم و چهارم را با نتایج 16 بر 13 و 19 بر 17 برد.

تیم ملی ایران دو بازی اول مقابل تیمهای تونس و الجزایر را با پیروزی پشت سرگذاشت و  شکست مقابل مصر در حالی رقم خورد که از سوی برخی رسانه ها اعلام شد این بازی بدون ستارگان تیم انجام شده است! اما با توجه به تدارکاتی بودن بازیها در کشور ترکیه مشخص نشد دلیل استراحت دادن به بازیکنان بعد از انجام تنها دو بازی چه بوده است؟

علاوه بر ایران تیمهای دیگر آسیایی نیز در حال انجام بازیهای تدارکاتی هستند که تیم ملی اردن در جریان اردوی یونان به الجزایر باخت و تیم ملی چین هم در آخرین بازی دوستانه مقابل استرالیا با نتیجه 88 بر 81 برنده شد.

لبنانی ها هم وارد اردو می شوند

تیم ملی بسکتبال لبنان بعد از مشکلات داخلی بسیار به زودی اردوی آماده سازی جام ملتها را آغاز می کند. لبنانی ها 18 بازیکن را به تیم ملی این کشور دعوت کردند. علی محمود، رودریگه اکی، محمد ابراهیم، امیر صعود، فادی الخطیب، حسین الخطیب، الی رستم، الی استفان، ندیم صعود، مازن نیمه، جین عبدالنور، باسل باوجی، علی حیدر، لورن وودز، روی ساماها، بشیر اموری، فییلپ تابت و علی کنعان بازیکنان دعوت شده به اردوی لبنان هستند.

وضعیت فادی الخطیب کاپیتان لبنان برای شرکت در جام ملتها مشخص نیست و هنوز هم کارهای اداری مربوط به تبعه شدن لورن وودز در لبنان انجام نشده است./آق
برچسب ها: ترکیه ، بسکتبال ، دوستانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.