شهردار منطقه 9 تهران از برپایی کارگاههای آموزشی مهارتهای زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در سطح مساجد منطقه خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت: این کارگاهها با مشارکت مرکز رفاه و خدمات اجتماعی این شهرداری و موسسه فرشتگان نجات در مساجد سطح منطقه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: کارگاههای آموزشی پیشگیری از اعتیاد با هدف ارتقا آگاهی شهروندان و ارائه یافته های روز در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر و محرک برپا می شود.
سلطانی افزود: این کارگاهها پس از نماز مغرب و عشاء در مساجد برگزار شده و در آن خدمات ویژه ای در زمینه شناسایی و ارجاع افراد برای درمان ، آموزش در حوزه کسب مهارت ، روش ماتریکس و مدیریت اصلاح آسیب ها با روش تخصصی ساماندهی شغلی آسیب دیدگان و بی خانمان ها با هدف ساماندهی و اسکان در مددسرای امید ارائه می شود.
وی با اشاره به دیگر خدمات این کارگاهها ، اظهار داشت: جلب مشارکت اهالی در زمینه های شناسایی و ارجاع معتادان توسط مرکز جامع رفاه برای بستری شدن در مراکز اقامتی میان مدت ( کمپ ترک اعتیاد ) و جمع آوری آسیب دیدگان ( بی خانمان ها ) با هدف ساماندهی و اسکان شبانه در مددسرای امید است.
شهردار منطقه 9 در پایان با تاکید بر اینکه تاکنون کارگاهها در مساجد فاطمه الزهرا (س) و مسلم بن عقیل برگزار شده است ، خاطرنشان کرد: این طرح با استقبال بی نظیر نمازگزاران همراه شده و پیش بینی شده تا این طرح همچنان ادامه داشته و در مساجد دیگر اجرا شود. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار