امام جمعه پلدشت گفت: مردم برای خلق حماسه سیاسی پای صندوق‌های رأی حاضر شدن.

نقی دوزدوزانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به حضور همه سلایق و گروه‌های سیاسی در چارچوب قانون در صحنه رقابت، اظهار داشت: این امر سبب شده مردم برای خلق شعار سال مقام معظم رهبری در مرحله عمل مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حضور گسترده در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

وی بر مشارکت تمام مردم در تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خویش تاکید کرد و گفت: دولت موظف است برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز حفظ کرامت و ارزش والای انسانی و آزادی توام با مسئولیت او در برابر خدا، از تمام امکانات خود بهره برد.

دوزدوزانی از انتخابات به عنوان نخستین ابزار اعمال مشارکت تمام آحاد مردم یاد کرد و ابراز داشت: به این ترتیب مردم می‌توانند با رای مستقیم خود نظر خویش را در تصمیم‌گیری و اداره امور کشور اعمال کنند.

امام جمعه پلدشت افزود: در قانون اساسی کشور به صراحت آمده است که امور کشور باید با تکیه بر آرا عمومی مردم اداره شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید برگزیدگان ملت باشند، تصریح کرد: مقدمات انتخابات باید به گونه‌ای فراهم شود که نتایج انتخابات بیانگر خواسته مردم باشد.

دوزدوزانی اضافه کرد: هر چه تنوع دیدگاه‌های نامزدهای انتخاباتی اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیشتر باشد، نتیجه انتخابات منعکس‌کننده نظرات عموم مردم است./س

برچسب ها: حماسه ، پلدشت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.