متأسفانه صداقتی در رفتار مسئولان و همکاران هنری خود نیافتم.

محمدرضا داودنژاد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص وضعیت فعلی هنرمندان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: نمی دانم چطور عده ای ادعای علم و عدالت می کنند ولی به لحاظ هنری و حرفه ای هیچگاه جایگاهی را نتوانسته از آن خود کنند.
وی با اشاره به ساخت اثری سینمایی و یا یک مجموعه تلویزیونی تصریح کرد: چند سناریو در فرمهای مختلف را به نگارش درآورده ام و چندین تهیه کننده حاضر به همکاری با من شدند ولی موانع زیادی سرراهم گذاشته شد.
داودنژاد ابراز داشت: به دلیل رنجش از خیلی کارگردانان و تهیه کنندگان و نیز مسئولان بالاتر، ترجیح می دهم در خانه بنشینم ولی در کنار افراد نالایق کار نکنم.

*من از پول بدم نمی آید
بازیگر نقش "طلا" در مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" تصریح کرد: هیچ هنرمندی از پول بدش نمی آید، من خود سالها در انگلستان درس خواندم و نیز در جبهه ها فعال بودم ولی به ندرت با افراد و مسئولان دلسوز و صادق برخورد می کنم.
وی افزود: پیش آمده برای افرادی بازی کرده ام که هم جوان بودند و نیز پولی هم برای دادن نداشته اند ولی به دلیل صداقت و جوان بودنشان با آنها همکاری کرده ام.

*امیدوارم ساختن آثار فاخر تمام شود
داودنژاد با اشاره به ساختن آثار فاخر ابراز داشت: امیدوارم هر چه زودتر ساختن آثار فاخر تمام شود و بودجه به دست افرادی رسد که اثری در خور توجه را برای مردم بسازند.
وی ادامه داد: معتقدم ساخت آثار فاخر فقط جز هدر دادن بودجه، تعریف دیگری ندارد.
این بازیگر با اشاره به اینکه همه ما هنرمندان و نیز اصحاب رسانه جزء یک خانواده هستیم، گفت: اصحاب رسانه و نیز هنرمندان با یک هدف به دنبال پیشرفت و گسترش دادن هنر کشورمان هستیم ولی اگر هرکدام از ما بخواهیم حق یکدیگر را پایمال کنیم این زنجیره پاره می شود.

*هنوز بیمه نیستم
داودنژاد در خصوص بیمه هنرمندان اظهار داشت: بسیاری از هنرمندان بدون امکانات و داشتن بیمه زندگی خود را سپری می کنند و من به عنوان یک هنرمند و بازیگر از هیچگونه امکاناتی بهره مند نیستم.
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط به گونه ای تغییر کند تا هنرمندان که سالها عمر خود را برای مردم می گذراند نیز در دوران بازنشستگی خود محتاج کسی نشوند./ي2
برچسب ها: داودنژاد ، بازیگر ، سریال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار