عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران دشمنان را از اهداف منفعت‌طلبانه و استکباری خود دلسرد و اقتدار نظام مردمی جمهوری اسلامی را برای جهانیان آشکار کردند.

روح‌الله بیگی درگفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: اقشار مختلف مردم استان آذربایجان غربی با حضور آگاهانه و پرشور خود در انتخابات، دشمنان را از اهداف منفعت‌طلبانه و استکباری خود دلسرد و اقتدار نظام مردمی جمهوری اسلامی را برای جهانیان آشکار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب مردم آگاه و فهیم ایران هیچ وقت نسبت به ترفندهای دشمنان غفلت نکرده‌ و همواره به کمک آگاهی و شعور سیاسی خود در صحنه‌های مهم سرنوشت‌ساز شرکت و دشمنان را ناامید کرده‌اند، اضافه کرد: مردم وفادار به‌ انقلاب امروز برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم می‌زنند.

بیگی خاطرنشان کرد: شرکت گسترده مردم در انتخابات  علاوه بر تجدید عهد دوباره با آرمان‌های امام خمینی (ره)، نشانه تبعیت مردم از ولی‌فقیه و پاسداری از خون شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی است.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و عنوان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند: نخست دشمنان می‌خواهند انتخابات انجام نشود ثانیا اگر نتوانستند به هدف خود برسند سعی می‌کنند تا انتخابات پرشور نباشد و در صورت پرشوری نیز فردی انتخاب شود که منتخب آن‌ها است.

بیگی تصریح کرد:  ملت ایران با هوشیاری تمام و حضور باشکوه در انتخابات بار دیگر دشمنان را مایوس کردند./س

برچسب ها: آشکار ، مجلس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.