رئیس ستاد انتخابات شهر تهران گفت: در 20 نقطه تهران مخزن حوزه امنیتی ایجاد کردیم که صندوق‌های اخذ رای با تدابیر اندیشیده شده موظف هستند صورتجلسه را برای فرمانداری ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در فرمانداری تهران، سعید احمدی شهرکی در فرمانداری تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام زمان قانونی اخذ رای در شعب گفت: در تمام شعب اخذ رای هر میزان جمعیتی که وارد شعب شده است، اعضا موظف به رای‌گیری از آنها هستند.  
 
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از صندوق‌ها شمارش خود را شروع نکرده‌اند و به صندوق‌هایی که رای‌دهنده ندارد اجازه مقدمات شمارش آرا داده شده است که پس از بدست آوردن آمار رای به فرمانداری ارسال می‌شود.  
 
رئیس ستاد انتخابات تهران اظهار داشت:‌ در 20 نقطه تهران مخزن حوزه امنیتی ایجاد کردیم که صندوق‌های اخذ رای با تدابیر اندیشیده شده موظف هستند صورتجلسه را برای فرمانداری ارسال کنند.  
 
احمدی شهرکی تاکید کرد:‌ تا 1.5 ساعت دیگر صورتجلسات صندوق‌های رای به فرمانداری گزارش داده می‌شود و ما به تنظیم و کنترل آنها مشغول خواهیم شد.  
 
وی با اشاره به کنترل شورای نگهبان بر روی آرای صندوق‌های رای تصريح كرد: شورای نگهبان نیز همزمان با فرمانداری در مجموعه خود به کنترل آرا می‌پردازد که در نهایت به تجمیع آرا برسیم.  
 
رئیس ستاد انتخابات تهران با بیان اینکه در جلسه رسمی، آمار خود فرمانداری را با شورای نگهبان کنترل می‌کنیم، گفت: در هیات اجرایی گزارشات خود از آرای کسر شده از صندوق‌های رای را مطرح می‌کنیم و اگر اختلافی وجود نداشته باشد، به رئیس مرکز حوزه انتخابیه یعنی شخص فرماندار گزارش داده می‌شود و وی آمار را به وزارت کشور ارسال می‌کند.  
 
احمدی شهرکی خاطرنشان کرد: آرای تجمیع شده حاصل کنترل فرمانداری، شورای نگهبان و بازرسی است.  
انتهای پیام/
برچسب ها: احمدی ، شهرکی ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار