مدير كل روابط عمومي سازمان راهداري بااشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: به طور قطع دنيا به ويژه سردرمدران غربي در محاسبه خود به وي‍ژه درباره تحريم‌هاي پوشالي در قبال ايران تحديدنظر خواهند كرد و مجبور مي‌شوند كه در برابر وحدت مردم ايران كوتاه بيايند.

ناصر رزاق‌منش مدير كل روابط عمومي سازمان راهداري در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران با اشاره به حضور پررنگ و گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي انتخابات رياست جمهوري و شوراها اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات امروز همانطور كه توسط رهبر معظم انقلاب پيش‌بيني مي‌شد به وقوع پيوست و همه دنيا مشاهده كردند كه مردم ايران همچنان پايبند انقلاب و خون شهدا هستند.  
 
وي در ادامه تصريح كرد: مردم متدين ايران بار ديگر ثابت كردند كه به سرنوشت كشور خود علاقه‌مند هستند و پاي همه چيز ايستاده اند.  
 
رزاق‌منش با اشاره به تحريم‌هاي اقتصادي دشمنان در يك سال گذشته عليه جمهوري اسلامي ايران افزود: عليرغم همه فشارهاي اقتصادي در سال گذشته مردم براي خلق يك حماسه سياسي و اقتصادي ديگر همچنان ايستاده‌اند و امروز اوج وحدت‌گرايي بين مردم بود.
 
وي تصريح كرد: به طور قطع دنيا به ويژه سردرمداران غربي در محاسبات خود به ويژه در تحريم‌هاي پوشالي در مورد ايران تجديدنظر خواهند كرد و مجبورند كه در برابر وحدت و وفاق ملت ايران كوتاه بيايند.  
 
رزاق‌منش با بيان اينكه ملت ايران داراي فهم بالاي سياسي و اجتماعي هستند، خاطرنشان كرد: مهم نيست كدام گروه اداره كشور را به دست مي‌گيرد چرا كه مهم حفظ و صيانت از انقلاب از طريق حمايت ولايت فقيه است لذا هر گروهي كه حاكم باشد مي‌بايست براي پيشبرد اهداف اسلام و انقلاب حركت كند.
 
مدير كل روابط عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل كشور در پايان گفت: هواداران ساير كانديدا بايد سعي كنند در صورت عدم پيروزي نامزد مورد نظرشان سعه صدر به خرج دهند و به پيشرفت و توسعه كشور كمك كنند، بنده مطمئن هستم همه كانديداها توصيه‌هاي لازم را به هوادارانشان كرده‌اند تا در صورت عدم پيروزي در كنار سايرين به خدمت بپردازند.
انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار