امروز 24 خرداد خاله رويا و خاله گلي با صدايي مهربان و آشنا و به زباني ساده و روان از مسووليت انتخاب و تبعات آن براي بچه­ها گفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه؛ ملي مدير گروه كودك و خردسال شبكه دو گفت : همه مجريان كودك  امروز بچه  ها را درخلق حماسي سياسي همراهي كردند.
زارعان ادامه داد : مجريان كودك در كنار مفاهيم جدي، ابعاد كودكانه تر انتخابات را براي بچه ها تشريح  كردند . وي تصريح كرد با اجراي برنامه هاي شاد و جذاب ،  بچه ها  مي آموزند كه انتخابات جزيي از زندگي آنهاست.
 
عمو قناد و اجراي موسيقي اقوام ايراني   
 
عمو قناد به همراه تيم "جمعه به جمعه ،خونه به خونه" با حضور در حسينيه ارشاد به اجراي برنامه پرداختند. عمو قناد با اجراي موسيقي هاي محلي از اقوام ايراني به كودكان مي آموزد هر كجا كه زندگي مي كنند با هر زبان و گويشي و هر لباسي به عنوان يك ايراني ميتوانند در انتخابات شركت نمايند. 
 عمو مهربان همراه با تيم روپايي ايران نيز از ديگر چهره هاي محبوب كودكان بودند كه در حسينيه ارشاد حضور يافته و به اجراي برنامه پرداختند.  
خاله بهار ( بهاره جهاندوست) به ميان جمعيت راي دهندگان حسينيه ارشاد رفته و با پدرو مادرها و كودكاني كه به پاي صندوق هاي راي آمده بودند به گفت و گو پرداخت . خاله بهار از بچه ها درباره دليل حضورشان در پاي صندوق هاي راي سوال كرد.  وي تلاش كرد تا بتواند  بخش هايي از لحظه هاي آينده ساز وشور و شعف بچه ها و والدينشان را كه براي ساختن ايراني آباد در انتخابات شركت كرده اند را به تصوير درآورد./ص
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار