امروز 24 خرداد 92 یک روز به یادماندنی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است که تک تک مردم نقش بسزایی در خلق این روز داشته اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان امروز همه اقشار به میدان آمدند تا حضور سیاسی خود را ابراز کنند و به جهانیان نشان دهند که ایرانی همیشه هوشیار است و در صحنه می ماند.
امروز مادران و دختران ایرانی در صحنه حاضر شدند تا به همه ثابت کنند زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه عظیم و تعیین کننده دارد.
زنانی که با رعایت حریم ها و حفظ حجاب خود پا به پای مردان در عرصه سیاسی گام برداشتند، هم زنانی که برای به دست گرفتن سکان شوراها به میدان آمدند و هم آن دسته از جامعه زنان که برای حضور حداکثری در این رویداد بزرگ اعلام آمادگی کرده و همواره در برنامه های تبلیغاتی حضور داشتند.
و این زنان شجاع و دفادار به رهبری، امروز با حضور پرشور در انتخابات این مسوولیت خطیر خود را تکمیل کرده و نقش خود در موفقیت کشور را دگر بار به جهانیان گوشزد کردند.
مدیر کل بانوان و مشاور استاندار لرستان گفت: بانوان نیمی از پیکره فعال جامعه در تمامی عرصه ها به ویژه در حوزه سیاست و انتخابات هستند.
روح انگیز جهان افروز افزود: در تمامی جریان های دوران انقلاب، دفاع مقدس و تاکنون زنان نقش موثر و چشمگیری در عرصه های مختلف در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی داشته اند.
وی اظهار داشت: در روز ۲۴ خرداد نیز زنان ایرانی و لرستانی بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل کرده و رییس جمهوری و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای خود را دارای تمامی شرایط برای این مستندها باشد، انتخاب می کنند.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب فرد اصلح گفت: بانوان لرستان امروز همزمان با آغاز کار رای گیری و با حضور در شعب اخذ رای، به ندای رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی لبیک گفته و با انتخاب فرد اصلح گام مهمی در روند رو به رشد جمهوری اسلامی بر داشته اند.
به گفته وی از مجموع یک میلیون و ۲۷۹ هزار واجد شرایط رای دادن در لرستان، حدود ۴۹ درصد زنان هستند./س
برچسب ها: زنان ، لرستان ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.