مردي که براي تهيه مواد مخدر خود اقدام به سرقت لوازم خودرو مردم تبريز مي‌کرد، توسط پليس شناسايي و در يک اقدام منسجم دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ پس از وصول پرونده از كلانتري 20 تبريز مبني برسرقت از داخل خودروها، پرونده به اداره مبارزه باسرقت اين پليس ارجاع داده شد كه پس از اقدامات اوليه و تحقيقات ميداني و بررسي ساير پرونده ها در پيرامون موضوع ، كارآگاهان اداره فوق موفق به شناسايي خودرو و در نتيجه مخفيگاه سارق شدند.
 
پس از هماهنگي با مراجع قضايي و با رعايت موازين شرعي و در نظر گرفتن حقوق همشهريان، ماموران وارد مخفيگاه نامبرده شده و در يك عمليات منسجم و از پيش طراحي شده، سارق را با هويت معلوم دستگير و در بازرسي از منزل وي يكدستگاه بي سيم دستي بهمراه اموال مسروقه از مالباختگان كشف شد. 

بعد از اعترافات متهم به 105 فقره سرقت و شناسايي مالباختگان، خريدار اموال مسروقه نيز دستگير و اموال كشف شده به صاحبانشان تحويل داده شد.
 

طبق بررسي ها مشخص شد: انگيزه سارق از سرقت ها اعتياد شديد او به مواد مخدر صنعتي است به طوري که متهم اموال مسروقه را جهت تهيه مواد مخدر به خريدار اموال مسرقه به قيمت نازل مي فروخت. 

سرهنگ عباسزاده رييس پليس آگاهي استان آذربايجان شرقي با اعلام اين خبر؛ گفت:  در جهت پيشگيري از وقوع سرقت اين نوع بزه از همشهريان عزيز در خواست مي‌شود كه تا حد ممكن از پارك نمودن خودروهاي خود در مكانهاي كم تردد و خلوت و از گذاشتن هر گونه اشياء قيمتي و وجوه نقدي ، اسناد و مدارك خودرو و هويتي بعد از ترك خودرو خودداري وخودروي خود را به تجهيزات ايمني و ضد سرقت مجهز کنند تا با همكاري مردم ، بتوان اين نوع بزه را كنترل کرد.
برچسب ها: دستگیر ، تبریز ، اقدام ، مخدر ، مواد ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار