رمالاني که با وعده درمان مشکل نازايي زنان اقدام به سرقت طلاجات آنها در شهرستان هاي ايذه، باغملک و رامهرمز کرده بودند دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ "اسماعيل صفري"فرمانده انتظامي شهرستان ايذه گفت: در پي شکايت شخصي مبني بر اينکه فردي با عنوان فالگير و رمالي از همسر وي جهت درمان مشکل نازايي اش طلاجاتش را سرقت و متواري شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت. 

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام يکسري تحقيقات گسترده و اقدامات اطلاعاتي و پليسي با همکاري ماموران پاسگاه انتظامي دهدز نهايتاً مخفيگاه 1 نفر از متهمان را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي در يک اقدام منسجم وي را در مخفيگاهش دستگير کردند. 

اين مقام انتظامي بيان داشت: متهم در بازجويي هاي فني پليس به کلاهبرداري با شگرد دعانويسي و رمالي، با همدستانش اقدام به سرقت طلاجات از 4 نفر، در شهرستان هاي ايذه، رامهرمز و باغملک اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامي شهرستان ايذه، با اشاره به شيوه و شگرد کلاهبردار گفت: متهم با مراجعه به روستاها، تحت عنوان دعانويس پس از شناسايي سوژه هاي بيمار و بالاخص زناني که مشکل نازايي داشتند، به آنها اعلام مي کرد که طلاجاتشان طلسم شده اند و مي بايست چند روز حبس باشند. 

وي تصريح کرد: متهم با گرفتن طلاجات از بيمار، آنها را درون يک پاکت پيچانده و با نخ دور آنرا محکم مي بست و در يک فرصت مناسب بسته طلاجات را با بسته هايي که از قبل آماده کرده بود تعويض نموده و به صاحب طلاجات اعلام مي کرد که طلاجات را تا چند روز در رختخواب گذاشته و به آنها دست نزند، و بلافاصله محل را ترک مي کرد. 

سرهنگ صفري در پايان خاطرنشان کرد: با بازجوييهاي پليسي 2 نفر از همدستان متهم دستگير شدند، که پس از تشکيل پرونده تحقيقات بيشتر جهت دستگيري ديگر متهمان همچنان ادامه دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار