فرمانده نيروي انتظامي از نظم و امنيت در حوزه هاي راي گيري خبر داد و حضور مردم در پاي صندوق ها را بسيار پر شور و گسترده اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ سردار دکتر اسماعيل احمدي مقدم امروز در خصوص آخرين وضعيت امنيتي حوزه هاي راي گيري در سراسر کشور گفت: اخبار رسيده حاکي از حضور پرشور مردم ازساعات اوليه همراه با نظم ، آرامش و در کمال امنيت است و خوشبختانه هيچ مورد نگران کننده اي تا کنون گزارش نشده و انشاالله تا پايان راي گيري، اين امنيت با تلاش همکاران ما و ساير ارگان هاي مسئول پايدار بماند تا اين انتخابات با هر نتيجه اي که باشد به عنوان يک حماسه بزرگ در کارنامه ملت ما نوشته شود. 

فرمانده نيروي انتظامي در خصوص امنيت مرزها و تشديد اقدامات امنيتي در نقاط صفر مرزي نيز گفت: ما از يک هفته قبل، اقدامات خود را در مرزها تشديد کرده ايم البته مرزها بسته نيستند، تنها بنا به تصميم مسئولان محلي، قرار شده تا مسافراني که قصد سفر زميني به عراق را دارند امروز تردد نداشته باشند که اين موضوع از قبل به کاروان ها نيز اطلاع داده شده بود. 

وي ادامه داد: اگرچه از نظر نيروي انتظامي، تردد در مرز عراق مشکل امنيتي ايجاد نمي کرد با اين وجود وضعيت در مرزهاي ما عادي است و هوشياري و آمادگي نيروهاي ما نسبت به گذشته بيشتر نيز شده است. 

اين مقام انتظامي تصريح کرد: تامين امنيت بخش هايي از مرز بر عهده عزيزان ما در سپاه و نيز برادرانمان در ارتش است و در بخش هايي نيز تنها ناجا حضور دارد که تمامي اين نيروها ضمن تشديد مراقبت ها، با هماهنگي کامل و هوشياري، تلاش مي کنند تا هر اتفاقي را از قبل رصد کنند تا اجازه وقوع حادثه اي را ندهند. 

سردار دکتر احمدي مقدم يادآور شد: هيچ مورد امنيتي هم تا کنون از مرزها گزارش نشده است. 

فرمانده نيروي انتظامي ضمن تاکيد بر همکاري ساير نهاد هاي اجرايي در امر برگزاري انتخابات افزود: مسئوليت امنيت صندوق ها و مراکز راي گيري با نيروي انتظامي است ولي در شعباتي که کمبود نيرو داشته ايم از طريق ستاد کل نيروي هاي مسلح درخواست نيرو کرده ايم که اين افراد به عنوان مامور و با مسئوليت ما در حال انجام وظيفه هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار