خبرنگار روزنامه "فی مريدا" يونان با بيان اينکه امروز ايران را دموکراتيک‌ترين کشور منطقه ديدم، گفت: علي رغم همه تبليغاتي که شنيده‌ام امروز انتخابات در ايران بسيار عادلانه و دموکراتيک در حال برگزاري است.

نيکولاس زيرگانوس خبرنگار روزنامه افي‌مريدا يونان در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران با ابراز خوشحالي از حضور در ايران گفت: امروز در ايران انتخابات بسيار عادلانه و دموکراتيک در حال برگزاري است و آن چيزي که گفته مي‌شود ايران کشوري دموکراتيک نيست را قبول ندارم.

اين خبرنگار يوناني ادامه داد: به نظر من امروز ايران دموکراتيک‌ترين کشور منطقه است چرا كه کشورهايي در منطقه هستند که حتي در آنها راي گيري انجام نمي‌شود.

وي در پاسخ به اين سوال که نظرتان در مورد مردم ايران چيست، تصريح كرد: آنچه براي من جالب است اين است که علي رغم همه اختلاف سليقه‌ها، تمام ايراني‌ها عاشق کشورشان هستند و براي من اين آرامش و عشق بسيار جالب است؛ اين يک نقطه مشترک بين کشور ايران و يونان است که هر دو تمدني کهن دارند.

نيکولاس زيرگانوس در پاسخ به اين سوال که اگر بخواهيد از طريق رسانه باشگاه خبرنگاران يک گزارش براي رسانه کشور خودتان بفرستيد چه مي‌گوييد؟ گفت: من الان نمي‌توانم براي يونان پيام بفرستم چون که الان شرايط اين كشور بسيار بحراني است اما يک پيام براي مردم ايران دارم و آن يک کلمه است؛ "استقلال" چرا كه اگر مردم براي استقلالشان بايستند مي‌توانند به هر آنچه که مي‌خواهند، برسند.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار