امروز مردم ایران اسلامی یک بار دیگر ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و هیچگاه دشمنان نخواهند توانست صفوف به هم فشره ملت را هم جدا کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، امروز ایران اسلامی روز پرشور دیگری را خلق کرد.ملت حماسه‌ساز ایران امروز باردیگر ثابت کرده‌اند که نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی وفادار بوده و هیچ گاه توطئه‌های دشمنان در نظر آنها تأثیری نخواهد گذاشت.

24 خرداد 1392 به حق یک حماسه سیاسی در ایران خلق شد. گزارشاها حاکي از آن است که حضور مردم با آنکه ساعاتی بیشتر از شروع رأی گیری نگذشته است بسیار بالا است.

آذربایجان شرقی: مردم اولین‌ها امروز از اولین ساعات صبح در پای صندوق‌‌های رأی هم‌گام با سراسر کشور حاضر شدند و آراء خود را به صندوق‌ها انداختند.

امروز بار دیگر مردم خطه شهید پرور آذربایجان شرقی ثابت کردند که توطئه‌های دشمنان هیچ گاه در آراء آنها تأثیر ندارد.

آن طور که استاندار آذربایجان شرقی پس از انداختن آراء خود به صندوق گفت: مردم این استان به طور خاص و منسجم آراء خود را از اول صبح به صندوق انداختند و پیش‌بینی می‌شود مشارکت بالایی در این استان رقم بخورد.

آذربایجان غربی:مردم این استان هم گام با سراسر کشور پرشور و انقلابی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

مردم این استان نیز ضمن تأکید بر ادامه راه امام راحل (ره) اعلام کردند به کوری چشم دشمنان امروز ملت ایران بار دیگر حماسه سیاسی مدنظر رهبری را عینیت می‌بخشند.

استاندار آذربایجان غربی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم این استان در پای صندوق‌های رأی از صبح امروز تأکید کرد: مردم این استان همانطور که در دوره‌های گذشته ثابت کردند حضورشان بی‌نظیر خواهد بود امروز تا این ساعت حضور مردم فوق‌العاده بالا و بی‌نظیر بوده است.

  استان اصفهان : مردم نصف جهان امروز در 24 خرداد همگی با حضوری منسجم ضمن تأکید بر وفاداری به آرمان‌های انقلاب آراء خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

استاندار اصفهان نیز ضمن تشکر از حضور حماسه مردم اصفهان در 24 خرداد گفت: امروز این استان صحنه شور و شعف است و انشاء‌الله مشارکت بالای 70 درصد در این استان رقم خواهد خورد.

استان خراسان رضوی :مردم این استان نیز همگام با سایر استان‌ها از اول صبح امروز به پای صندوق‌های رأی رفته‌اند و آراء خود را به صندوق‌ها انداختند.

مردم این استان نیز با حضور در شعب اخذ رأی تعیین شده ضمن تجدید میثاق دوباره با امام راحل و شهدا آراء خود را به صندوق انداختند.

زائران حرم رضوی نیز در شعب مشخص شده در حرم امام رضا آراء خود را به صندوق انداختند.

استاندار خراسان رضوی ضمن تقدیر از حضور حماسه مردم اظهار داشت: حضور مردم با آنکه تازه چندین ساعت از شروع رأی‌گیری می‌گذرد بسیار خوب و بالا بوده است.

قم: ‌ شعب اخذ رای در شهر مقدس قم از نخستین دقایق آغاز رای گیری، شاهد حضور مردمی بود که مشتاقانه منتظر ادا کردن سهم خود در خلق حماسه سیاسی بودند.

‌مردم مومن، ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر مقدس قم از نخستین دقایق آغاز رای گیری به صورت منسجم و پرشور با حضور پای صندوق‌های رای به فرمان مولا و مقتدای خود،‌ مقام معظم رهبری لبیک گفته و خلق حماسه‌ای جاوید ‌در دفتر زرین انقلاب اسلامی ایران را آغاز کردند.

حضور مردم به گونه‌ای بود که حتی پیش از آغاز زمان رای گیری، مقابل برخی از شعب اخذ رای در قم صف‌هایی تشکیل شده بود، پیر، جوان، زن و مرد منتظر لحظه‌ای بودند که با رای‌های خود حماسه‌ای عظیم و دشمن شکن خلق کرده و دنیا را بار دیگر به بهت و حیرت فرونشانند.

کرمان: ‌‌مردم کرمان از ساعت نخستین انتخابات با نشاط و سرشار از امید در پای صندوق‌ها حاضر شدند، و تاکنون در حوزه‌های اخذ رای مطلوب و حماسی بوده است.

‌جوانان در این حماسه بزرگ حاضر هستند و میانگین مشارکت مردم استان کرمان در انتخابات‌های گذشته همواره از متوسط میانگین کشوری بالاتر بوده است.

استاندار کرمان نیز در حاشیه انداختن رای خود به صندوق با اشاره به اینکه مردم استان همانند سایر ملت ایران همیشه در صحنه و پیرو ولایت فقیه بوده‌اند، تصریح کرد: با توجه به مشارکت‌های گذشته مردم این مرز و بوم امروز نیز شاهد خلق حماسه سیاسی هستیم.

اسماعیل نجار‌ با تأکید بر اینکه مردم رای دادن خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، گفت: مردم اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا را قبل از مراجعه به حوزه رای‌گیری تهیه کنند که معطل نشوند.

ایلام: ماراتن تحقق حماسه سیاسی در ایلام از لحظاتی پیش در گوشه گوشه استان ایلام کلید خورد.‌‌‌

مردم همیشه در صحنه استان ایلام امروز 24 خرداد ماه همزمان با سراسر کشور به پای صندوق‌های رای شتافتند.

در استان ایلام همزمان با برپایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز برپا می‌شود.

از اوایل صبح امروز نیز مردم استان ایلام در گوشه گوشه ایلام به پای صندوق‌های رای شتافتند تا حماسه سیاسی را محقق کنند.

عوامل اجرایی، ناظران و بازرسان هم‌پای مردم در این عرصه بزرگ حضوری جدی داشته و حافظ آرای مردم این دیار هستند.

در شهر ایلام به عنوان مرکز استان 82 نامزد انتخابات شوراهای شهر ایلامی با هفت نامزد نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه ایلام هر کدام به طور مجزا برای حضور در شورای اسلامی و مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

استان ایلام در مجموع دارای 9 شهرستان است و در شش شهرستان به عنوان حوزه انتخابیه ایلام انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی برپا می‌شود.

 

حوزه انتخابیه ایلام شامل شهرستان‌های ایلام، مهران، سیروان، ایوان، شیروان چرداول و ملکشاهی است.

خراسان جنوبی: با آغاز رای‌گیری در خراسان جنوبی برخی از شعب اخذ رای با ازدحام جمعیت مواجه شده است.

‌مردم آگاه و انقلابی خراسان جنوبی با آگاهی از شرایط موجود و درراستای منویات مقام معظم رهبری، قبل از زمان آغاز رای گیری، برای خلق حماسه حضور یافته بودند و هم اکنون بسیاری از شعب اخذ رای با ازدحام جمعیت مواجه هستند.

 

گزارش‌های خبرنگار فارس حاکی از آن است که برخی از والدین همراه با فرزندان خردسال خود برای حماسه آفرینی در شعب اخذ رای حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار