معاون وزير راه وشهرسازي گفت: در این استان5 هزار و 690 واحد مسکونی دربافت های فرسوده تخریب و بجای آن19 هزارو 436 واحد مسكوني جايگزين آن شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،مجید کیان پور با بیان اینکه نوسازي سه هزار و941 هكتار بافت فرسوده مصوب شده است ، گفت :تا کنون  در این استان5 هزار و  690 واحد مسکونی دربافت  های فرسوده تخریب و بجای آن19 هزارو 436 واحد مسكوني جايگزين آن شده است.

معاون وزير راه وشهرسازي در ادامه اظهار داشت:  از ابتدا روند اعطاء تسهیلات نوسازی تا کنون   7 هزارو 561 هزار تسهیلات نوسازی دراختیار ساکنان در بافت فرسوده استان فارس قرار گرفته است که از این میزان 6 هزارو 157 واحد به بانک های عامل معرفی شده است.

مديرعامل شركت مادر تخصصي عمران وبهسازي شهري ايران در ادامه تصريح كرد: از آغاز پرداخت تسهیلات نوسازی تا کنون 4 هزار و 987 متقاضي در بافت هاي فرسوده استان فارس توانسته اند تسهيلات نوسازي خود را دريافت نمايند.

وی در خصوص عملکرد هاي گذشته اين استان گفت: در سال گذشته از مجموعه 2 هزارو 533 تسهيلات نوسازي  اختصاص يافته  در بافت فرسوده  فارس  به ميزان  يك هزار و 179 واحد مسكوني به بانك هاي عامل معرفي شده اند.

کیان پور  بااشاره به اینکه  در سال گذشته يك هزارو 500  واحد  نوسازی در بافت  های فرسوده  استان فارس  افتتاح و به بهره برداری رسید ،گفت : 2 هزارو 142 واحد آماده افتتاح و بهره برداري است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار