رسانه هاي تركيه با آغاز انتخابات رياست جمهوري ايران به پوشش آن پرداختند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،

"سي ان ان ترك" :با پخش تصاويري در شبكه تلويزيوني به حضور رهبر انقلاب در پاي صندوق هاي راي اشاره كرده و در خصوص رقابت تنگاتنگ بين اصلاح طلبان و اصولگرايان در اين انتخابات اشاره كرد.

"خبرگزاري آناتولي" : با قراردادن بخشي ويژه به حضور آيت الله خامنه اي در ابتداي زمان آغاز انتخابات به سخنان بعد از انداختن راي رهبر انقلاب اشاره كرد.اين خبرگزاري با تاكيد بر سخنان رهبر انقلاب مبني بر ارزشمند بودن يكايك راي هايي كه به فرد منتخب داده مي شود ، نقش وي را در حضور هر چه بيشتر مردم در عرصه مهم ارزيابي كرد.

"تي آر تي" : حضور رسانه هاي گوناگون از سراسر جهان نشان از اهميت بسيار بالاي انتخابات در ايران دارد.

"حريت" : با اشاره به اينكه امروز ، "روز سرنوشت" در ايران محسوب مي شود ، به دعوت آيت الله خامنه اي مبيني بر حضور حداكثري و حضور جانشين اصلح به جاي دكتر محمود احمدي نژاد اشاره كرد.

"هابرتورك" : نيز به داغ بودن رقابت هاي انتخاباتي در ايران و رقابت تنگاتنگ بين دو نامزد برتر اصولگرا و اصلاح طلب در اين دوره اشاره كرد.

"يني آسيا" : در اين انتخابات حدود 50 ميليون ايراني مي توانند راي دهند و همزمان با انتخابات رياست جمهوري در ايران ، انتخابات شوراي شهر نيز برگزار مي شود.

"وطن" : انتخابات ايران در حالي برگزار مي شود كه شور انتخاباتي با حضور نمايندگان دو حزب اصولگرا و اصلاح طلب در اين دوره از ويژگي هاي خاصي برخوردار است.



آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.     

برچسب ها: انتخابات ، ترکیه ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار