عضو مجمع روحانیون مبارز گفت: فردی را باید انتخاب کنیم که انقلابی باشد و صددرصد در خط امام(ره) حرکت کند و دشمن ما را که آمریکا و رژیم صهیونیستی است را دشمن بداند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله سیدمحمد موسوی‌بجنوردی عضو مجمع روحانيت مبارز دقایقی پیش با حضور در حسینیه جماران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.
 
وی پس از انداختن رای خود به صندوق با حضور در جمع خبرنگاران درباره حضور در مردم در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بر همه واجب است چون سرنوشت سیاسی کشور و امور اجرایی آن وابسته به رئیس‌جمهور است و از وصیت‌های مهم حضرت امام (ره) این بود که همه باید در انتخابات شرکت کنیم و به فرد اصلح رای بدهیم.  
 
عضو مجمع روحانیون مبارز ادامه داد: فردی را باید انتخاب کنیم که انقلابی باشد و صددرصد در خط امام(ره) حرکت کند و دشمن ما را که آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، دشمن بداند و با کشورهای اسلامی روابط حسنه داشته باشد،‌ امیدواریم منتخب مردم اقتصاد کشور را هم با تدبیر و مدیریت‌اش به نحو احسنت بهبود بخشد.
 
وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه توصیه‌تان به کاندیداهایی که در انتخابات پیروز نمی‌شوند چیست، گفت: آن فردی که در انتخابات رای می‌آورد منتخب مردم است و سایرین هم پیش ملت عزیز هستند و لذا نبايد منتخب مردم را تضعیف کنند و بر همه آنان واجب است که از آن فردی که رای می‌آورد اطاعت کنند،‌  چرا که مصلحت کشور و نظام به اتحاد همه وابسته است.  
 
 
آیت‌الله موسوی بجنوردی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان راجع به حسن روحانی چیست و آیا وی اصلاح‌طلب است، اظهار داشت: حسن روحانی اصلاح‌طلب نیست اما اصلاح‌طلبان از وی حمایت کرده‌اند و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خاتمی وی را تایید کرده‌اند و بنده هم به عنوان یک طلبه کوچک ایشان را تایید کرده‌ام.  
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار