عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه به نظر مي‌رسد روند برگزاري انتخابات در اين دوره بهتر شده است، گفت: با تحولاتي که در عرصه انتخابات اتفاق افتاد و برخي از كانديداها کناره‌گيري کردند شور و نشاط انتخاباتي افزايش يافته است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران محمد شريعتمداري عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام دقايقي پيش براي شرکت در انتخابات به مسجد الجواد(ع) تهران آمد.

شريعتمداري با حضور در جمع خبرنگاران با بيان اينکه همه اقشار جامعه بايد در انتخابات شرکت کنند، گفت:‌ همه بايد به اکثريت آرا احترام بگذارند.

وي در ادامه درباره اينکه از رئيس جمهور آينده چه انتظاراتي داريد، تصريح كرد: انتظارات مردم از رئيس‌جمهور فوق‌العاده افزايش پيدا کرده است، حق هم همين است؛ طبيعي است که مردم احساس مي‌کنند به آزادي‌هاي عمومي و تامين معيشت نياز دارند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه به نظر مي‌رسد روند برگزاري انتخابات نسبت به دوره‌هاي قبل بهتر شده است، اظهارداشت: مجموعا با تحولاتي که در عرصه انتخابات به وجود آمد و عده‌اي کناره گيري کردند انتخابات با شور بيشتري در حال برگزاري است.

شريعتمداري اضافه كرد: ملت ايران همواره نشان داده‌اند در مقابل دشمن خارجي متحد مي‌شوند و در برابر فشارها ايستادگي مي‌کنند.

اين فعال اصلاح‌طلب همچنين درباره برخي تحرکات انتخاباتي که از سوي بعضي از هواداران نامزدها به وجود مي‌آيد گفت: بالاخره شور و نشاطي هست که بايد با سعه صدر با آنها کنار آمد.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار