رئیس هیئت اجرایی انتخابات محمودآباد از شلوغی شعب اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خبر داد.

روح الله علیزاده امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، انتخابات را مظهر اراده مردم در تعیین سرنوشت دانست و گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز نیز برگ زرینی در تاریخ افتخارات این کشور ثبت خواهند کرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات بخش مرکزی محمودآباد تصریح کرد: مردم محمودآباد همگام با سایر مردم نقاط کشور در انتخابات گذشته ثابت کردند که پای آرمان‌های امام، شهدا و رهبری هستند.

وی تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شد را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: با اطمینان خاطر عقیده دارم که امروز مردم حماسه سیاسی را رقم می‌زنند و با تحقق حماسه سیاسی به‌زودی شاهد تحقق حماسه اقتصادی خواهیم بود.

علیزاده در ادامه با اشاره به استقرار 50 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی محمودآباد اظهار داشت: 250 نفر در قالب اعضای هیئت اجرایی، انتخابات بخش مرکزی را برگزار می‌کنند.

عضو شورای اداری شهرستان محمودآباد با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و بدون حاشیه در این بخش در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون استقبال مردم بسیار خوب گزارش شده است./س

برچسب ها: شلوغی ، شعب ، اخذ رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.