فرماندار اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در شهرستان اردبیل به بیش از 75 درصد برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر در جریان بازدید از صندوق‌های آرا در محلات اردبیل اظهار داشت: بنده از ساعت 8 صبح که به تمام شعبات سرکشی کردم جز حضور پر‌ شور و حماسه‌آفرین هیچ مشکل و نارسایی را مشاهده نکردم.

وی ادامه داد: قطعاً این حضور در ساعات دیگر نیز تداوم خواهد داشت و ما تا ساعت 18 عصر امروز که زمان رسمی پایان رای‌گیری است این حضور شور‌آفرین را بهتر و شایسته‌تر خواهیم دید.

رئیس ستاد انتخابات مرکز استان تصریح کرد: اگر قرار است وزارت کشور ساعت برگزاری انتخابات را تمدید کند قطعاً در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دبیر با بیان اینکه مردم همیشه از مسئولان جلوتر هستند، بیان داشت: مردم این پیشتازی خود را در سه چهار ساعت گذشته و بیش از 34 سال است نشان داده‌اند که نمونه آن را امروز در محلات سلمان‌آباد و میر‌اشرف و شش‌گانه اطراف اردبیل شاهد هستیم.

وی به صف‌های طولانی مردم برای حضور در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: قطعاً اهالی اردبیل به ویژه ساکنان مناطق اطراف اردبیل در خلق حماسه سیاسی نقش‌آفرین بوده و پیشتاز هستند.

مسئول ارشد اجرایی انتخابات در اردبیل افزود: در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری 4 هزار و 500 ناظر و انتخابات شورا نیز 2 هزار ناظر کار صحت و سلامت انتخابات را رصد می‌کنند و بیش از 6 هزار نفر ناظر نیز به صورت گسترده و فراگیر در قالب نیروهای اجرایی، امنیتی و نظارتی انتخابات امروز را به شکل آبرومند و شایسته مورد ارزیابی قرار داده و رصد می‌کنند.

دبیر خاطرنشان کرد: ما یقین داریم که امروز مردم ما یکبار دیگر با آرای بالا بر اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی صحه گذاشته و دشمن را به نقطه تسلیم و ناکامی سوق می‌دهند/س.

برچسب ها: اردبیل ، پیش ، بینی ، مشارکت ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.