تیم تحریریه دریچه مجله خبری امروز مجموعه ای از کتاب های الکترونیکی مفید و کاربردی را برای شما آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دریچه مجله خبری در سومین پکیج خود مجموعه کتابهای الکترونیکی به شما معرفی می کند که کاربردهای بسیار زیادی دارند.




يک روش راحت براي شبکه کردن رايانه هاي خانگي + آموزش

  شما در اين مطلب دريچه مي توانيد فايل  آموزش ساده و سریع شبکه کردن دو رایانه در ویندوز 7 و 8 به صورت کامل همراه توضیح و عکس را دريافت كنيد.





آموزش نسخه جديد Corel + دانلـــود

 CorelDRAW یکی از برترین نرم افزارهای گرافیکی برای طراحی و ساخت کارت ویزیت، لوگو، فاکتور، سربرگ و خیلی کارهای طراحی دیگر به حساب مي آيد.

در این کتاب پی دی اف که دانلود رایگان آن از طرف دريـــچه براي علاقه مندان به حوزه طراحی و گرافیک مهيا شده؛ شما با نحوه کار و استفاده نرم افزار کرل آشنا خواهید شد.

این کتاب آموزشی کرل به زبان فارسی بوده و نرم افزار CorelDRAW را به روش آسان و قدم به قدم همراه با تصاویر جهت یادگیری آسانتر آموزش میدهد.




چگونه در آفیس بانک اطلاعاتی ايجاد کنيم؟ + دانلود

مایکروسافت Access یکی از اجزای مایکروسافت آفیس , به عنوان یکی از برنامه های مدیریت بانک های اطلاعاتی برای ایجاد و کار با بانک های اطلاعاتی رابطه ای مورد توجه کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرارگرفته و برای ایجاد بانک های اطلاعاتی که حجم خیلی بالایی ندارند , امکانات بسیار خوبی را فراهم می کند.




سرفصل هاي اين کتاب الکترونيکي شامل:

- توانایی شناخت یک بانک اطلاعاتی

- آشنایی با محیط بانک اطلاعاتی Access 2007

- توانایی ایجاد و کار با بانک اطلاعاتی

- توانایی ایجاد پرس و جو

- توانایی استفاده از فرم ها

- توانایی ساختن گزارش

- و . . .


برای دانلود با حجم 9.34 مگابایت اینجا را کلیک کنید


چگونگی کار با مایکروسافت Excel ؟ + دانلود

مایکروسافت Excel یکی از اجزای مایکروسافت آفیس , به عنوان یکی از برنامه های صفحه گسترده برای ایجاد و کار با صفحه گسترده رابطه ای مورد توجه کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرارگرفته و برای ایجاد صفحات گسترده که حجم خیلی بالایی ندارند، امکانات بسیار خوبی را فراهم می کند.



سرفصل هاي اين کتاب الکترونيکي شامل:

- توانایی شناخت یک صفحه گسترده

- آشنایی با محیط صفحه گسترده

- توانایی ایجاد و کار با صفحه گسترده

- توانایی استفاده از سلول ها

- توانایی استفاده از توابع

- و . . .


برای دانلود با حجم 12.1 مگابایت اینجا را کلیک کنید


نرم فزار مجله تخصصی آیفون + دانلود

گاهنامه آی مگ نشریه تخصصی آیفون شماره 4 منتشر شد و عناوین گاهنامه آی مگ نشریه تخصصی آیفون به این شرح است:

- شوالیه کوچک اپل

- آیتونز٬ دریچه ای به سوی آینده

- برترین برنامه های iOS و OS X

- سرفیس مایکروسافت٬ تهدیدی جدید؟

- طراحی دیجیتالی

- چگونه از آی فوتو استفاده کنیم؟

- از آیفون تا آیفون

- برترین کیس ها برای آیفون

- آیفون ۵ ارزش خرید دارد؟

- دنیای نرم افزار

- اسباب بازی ها

- لوازم جانبی خودرو

- سیب سبز

- برترین وبسایت های مرجع اپل

- اسرار اپل

- و ...

برای دانلود گاهنامه اینجا را کلیک کنید


امنـیت در شبکه های Wi Fi+ دانلود

امروزه امنیت یکی از ضروری ترین مواردی است که در راه اندازی هر شبکه ای باید اعمال گرد. با گسترش شبکه های بی سیم (وای فای) و استفاده زیاد و عمومی شدن این شبکه ها،برقراری امنیت درآن یک امر مهم و ضروری می باشد. همانطور که راه اندازی این شبکه بی سیم بسیار راحت و اتصال به آن نیز بسیار سریع می باشد، به همین سادگی و سرعت نیز امکان رخنه در آن وجود دارد.

امنیت در شبکه های وای فای که در کاربردهای نظامی،تجاری و سازمانی هستند به یکی از بزرگترین چالش های این شبکه ها تبدیل شده است و نشت هرگونه اطلاعات یا آسیب رسیدن به شبکه می تواند فاجعه انگیز باشد وگاها جبران آن غیر ممکن باشد.

با توجه به ماهیت این دسته از شبکه ها، که بر اساس سیگنال های رادیویی اند، مهم ترین نکته در راه استفاده از این تکنولوژی، آگاهی از نقاط قوت و ضعف آن ست.


برای دانلود کتاب اینجا را کلیک کنید


کتاب آموزشی ICDL با زباني نو + دانلود

آی سی دی ال (ICDL)، گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

در این مجموعه هفت بخش برای آموزش کامپیوتر وجود دارد که به ترتیب عبارتند از:

بخش اول: مفاهیم عمومی

بخش دوم: استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل ها

بخش سوم: واژه پردازی (Word)

بخش چهارم: صفحات گسترده (Excel)

بخش پنجم: پایگاه داده

بخش ششم: عرضه مطالب (Power Point)

بخش هفتم: اینترنت




کتاب آموزش نرم افزار PowerPoint 2007 + دانلود

یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاور پوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌شود.



برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نیست، کوتاه است و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند.
همچنین به کارگیری اسلایدهای آموزشی پاورپوینت از آنجایی که با بازگو کردن مفاهیم به زبان ساده دنبال می شود تنها محدود به مخاطبان خاص نبوده و همه گروههای اجتماعی و عموم کاربران اینترنتی را تحت پوشش قرار می دهد.

مشخصات
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 180
زبان: Persian
حجم فایل: 20.73 مگابایت



کتاب آموزش نرم افزار Word 2007 + دانلود

مایکروسافت ورد (Microsoft Word) یا مایکروسافت آفیس ورد، از بهترین و پر استفاده‌ترین نرم‌افزارهای واژه پرداز است. در ۱۹۸۳ اولین انتشار ورد تحت نام Multi - Tool برای سیستم‌های Xenix و سپس برای کامپیوترهای شخصی IBM برای اجرا در محیط سیستم‌عامل DOS منتشر شد.



اولین نسخه مایکروسافت ورد در سیستم‌عامل گرافیکی در سال ۱۹۸۴ برای کامپیوتر اپل مکینتاش منتشر شد. پس از آن، این برنامه برای سیستم‌های عامل‌های SCO UNIX و OS/2 و Windows 3.1 به بازار آمد. در سال ۱۹۸۹ این برنامه به عنوان جزئی از مجموعه نرم‌افزاری Microsoft Office تبدیل شد.

ورد ۲۰۰۷ قسمتی از مجموعهٔ Microsoft Office 2007 برای سیستم‌عامل ویندوز است. این نسخه شامل تغییرات زیادی می‌باشد. شامل یک فرمت فایل XML-based جدید، طراحی مجدد ظاهر برنامه، یکپارچگی فرمول ویرایش، مدیریت فهرست کتب و پشتیبانی از اسناد ساخته شده می‌باشد.


مشخصات

تعداد صفحات: 374
زبان: Persian
حجم فایل: 19.88 مگابایت


برای دانلود اینجا را کلیک کنید


آموزش راه اندازی سرور مجازی + دانلود کتاب

با مجازی‌ سازی می‌توان بدون خرید سخت‌ افزارهای اضافی، افزونگی به وجود آورد. افزونگی به این معنی است که چند سرور یک کار را انجام دهد و در این صورت اگر یک سرور به هر دلیلی از کار بیفتد، سرور دیگری که همان کار را انجام می‌دهد، می‌تواند جایگزین آن شود. این کار باعث جلوگیری از وقفه می‌شود.

در کتاب آموزش راه اندازی سرور مجازی راهنمایی کامل برای نصب و راه اندازی یک دیتا سنتر مجازی سازی شده آورده شده است و یک فصل هم به storage ها اختصاص داده شده است.


مشخصات

فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 111
حجم فایل: 3.5 مگابایت



کتاب بانکداری الکترونیکی+ دانلود

فناوری اطلاعات در بانک ها طی دوره های چهارگانه به تکامل رسیده است، هر یک از دوره ها بر جنبه متفاوت از کار دلالت دارند، در هر دوره توسعه فناوری اطلاعات باعث شده است که کامپیوتر و نرم افزار تا حدی جایگزین انسان و کاغذ شده است. هر دوره از تکامل ، به مدیران سیستم بانکی این امکان را داده است که اوقات تلف شده را در شرایط کار رقابتی به حداقل برسانند و در گسترده بالاتری به ارائه خدمات بپردازند.



  حجم فایل: 1.14 مگابایت



دریچه مجله خبری را در فارس توییتر دنبال کنید

سـالار واعـظی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۲۰:۵۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۷
واقعا عالی بودددد من خواستم برم کتاب بخرم ولی با همینا کارم راه افتاد واقعا مچکرم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۵۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
سلام مرسی
Iran (Islamic Republic of)
nilufar
۱۸:۴۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
خیلی مرسی خوبه اگه بروز رسانی بشه عالیه
Iran (Islamic Republic of)
حسني
۱۲:۰۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
مرسي
Iran (Islamic Republic of)
عبدی
۱۲:۱۱ ۰۲ تير ۱۳۹۲
عالی بود عالی
France
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۲ تير ۱۳۹۲
ممنون
عالی بود.
آخرین اخبار