رئیس مرکز الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت گفت: در صورت اعتراض به روند برگزاري انتخابات قانون فصل الخطاب است و همه بايد از مسير قانوني اعتراض کنند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در حسينيه ارشاد "صادق واعظ زاده" پس از اين که راي خود را به صندوق انداخت در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن ها پاسخ داد.

وي در پاسخ به اين سوال که حضور مردم را چه طور مي‌بينيد؟ اظهار داشت: حضور مردم پر شور است و شرکت در انتخابات براي هر ايراني در جهت حفظ منافع مالي و معنوي لازم است.

وي تصريح کرد: عقل سليم حکم مي‌کند همه در انتخابات شرکت کنند، در اين دوره برخي از کانديداها رقابت فشرده‌اي دارند اما نبايد طي آن درگير تخلف شوند.

وي با بيان اين که همه کانديداها به قانون تمکين داشته باشند، ادامه داد: پس از انتخابات نتايج نهايي اعلام مي‌شود که انتظار مي‌رود آرامش کشور حفظ شده و همه با تمکين بر قانون حرکت کنند.

وي با اشاره به کانديداهايي که حائز آراي مردم نمي‌شود، افزود: در صورت اعتراض به روند برگزاري انتخابات، قانون فصل الخطاب است و همه بايد از مسير قانوني اعتراض کنند.

رئیس مرکز الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت در پاسخ به سوال ديگري مبني بر مسئله رد صلاحيت خودش خاطر نشان کرد: در اين زمينه مسائلي را قابل طرح مي‌دانم که پس از پايان انتخابات از طريق قانون پيگيري خواهم کرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار