عضو شوراي شهر تهران گفت: اميدوار هستيم رئيس جمهور آينده قدر همراهي‌ها و حضور هميشگي ملت ايران را بداند.

معصومه ابتکار در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مستقر در حسينيه ارشاد با اشاره به ساز و کار انتخابات در اين دوره از رقابت‌هاي سياسي کشور اظهار داشت: انتخابات مبتني بر قانون دنبال مي‌شود، حضور مردم پرشور است.

وي با اشاره به نظرسنجي‌هاي مختلف تصريح کرد:  تفاوت اين دوره از انتخابات رياست جمهوري با دوره‌هاي گذشته در اجراي نظرسنجي‌ها بود و بايد گفت نظرسنجي‌ها بسيار شفاف و روشن دنبال شده است.

ابتکار افزود: اميدوار هستيم حضور پرشور مردم تا آخرين ساعات راي گيري تداوم داشته باشد.

اين عضو شوراي شهر خاطرنشان کرد: اميدوار هستيم رئيس جمهور آينده قدر همراهي‌ها و حضور هميشگي ملت ايران را بداند.

"معصومه ابتکار" در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری امسال را با توجه به شرایط موجود چگونه می بینید؟ گفت: امسال ما شاهد شکل گیری ائتلافی بسیار بزرگ بین نیروهای تحول خواه، نیروهای اصلاح طلب و آنهایی که خواهان اعتدال هستند بودیم.

وی ادامه داد: تغییر شرایط کنونی به نفع اعتدال و آرامش بوده و من فکر می‌کنم این ائتلاف تحول بزرگی است و خوشبختانه نتایج آن را هم می‌بینیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم همه جریان‌ها در عرصه اجرایی نیز کنار هم باشند.

ابتکار تاکید کرد: امروز روز سرآغاز نوینی برای جمهوری اسلامی ایران است.

ابتکار افزود: واقعیت ماجرا این است که ما از سوی جامعه جهانی به طور ناجوانمردانه‌ای مورد هجمه قرار گرفتیم و تحریم‌ها به شدت مردم را اذیت می‌کند، قدرت‌های جهانی باید رویکردشان را نسبت به کشورمان در بحث تحریم‌ها تغییر داده و بدانند که ملت جمهوری اسلامی ایران همواره در صحنه حضور دارند.

وی اظهار داشت: درست است که در مورد بعضی از مسائل تدبیر کافی پیش نرفته و اشتباهات زیادی وجود داشته اما در این برهه ملت ما ملتی هستند که دوست دارند مستقل باشند و زندگی خوبی در سایه روابط متعادل با دنیا داشته باشد.

وی تصریح کرد: ملت بزرگوار ایران حاضر نیستند زیر بار فشار و زور مسائلی بروند که به حقوق بر حقشان آسیب بزنند.

ابتکار در مورد رفتار کاندیداها بعد از اعلام نتایج گفت: امیدوارم دیگر برخوردي اتفاق نیفتد و اصلاح طلب‌ها و اصولگراها بتوانند در کنار یکدیگر برای رسیدن به ساختارهای اساسی و اصلی کار کنند.

وی افزود: ساختارهای اساسی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران نیازمند همه گروه‌هاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من معتقدم که دولت آینده دولتی با حضور همه گرایش‌های سیاسی بوده تا همه بتوانند برای جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیزمان خدمت کنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شورا ، شهر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار