طبق اطلاعيه شماره 9 ستاد انتخابات کشور همه واجدين شرايط مي‌توانند در نقاط مختلف کشور و با حضور در نزديکترين شعب به اخذ راي اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور؛ اطلاعيه شماره 9 ستاد انتخابات کشور منتشر شد.

متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است:

به اطلاع کليه هموطنان عزيز مي‌رساند از آنجا که در انتخابات رياست جمهوري هيچ محدوديت و ممنوعيتي براي مراجعه راي دهندگان به شعب اخذ راي وجود ندارد، همه واجدين شرايط مي‌توانند در نقاط مختلف کشور اقدام به راي دادن نمايند.

بنابراين، آن دسته از هموطنان به هر دليل امروز در شهر محل سکونت خود حضور ندارند، مي‌توانند با مراجعه به نزديکترين شعبه در دسترس با انداختن راي خود در انتخابات رياست جمهوري شرکت نمايند.

لازم به ذکر است؛ در انتخابات ميان دوره مجلس شوراي اسلامي تنها کساني حق راي دارند که در انتخابات دوره نهم مجلس شوراي اسلامي در همان حوزه انتخابيه راي داده باشند و يا در دوره مذبور راي نداده باشند.

همچنين در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا فقط در شهرهاي زير يکصد هزار نفر جمعيت راي دهندگان يا افراد تحت تکفل ايشان بايد حداقل در يکسال اخير ساکن حوزه انتخابيه مربوط باشند.

شايان ذکر است هموطنان در استان آذربايجان غربي و کهگيلويه و بويراحمد مي توانند در انتخابات ميان دوره مجلس خبرگان رهبري شرکت کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، ستاد ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار