تحليلگر نشريه "نيشن" در مقاله جديدي تحت عنوان "مهم تر از همه چيز انتخابات ايران يک انتخابات واقعي است" اذعان مي کند که انتخابات امسال کشورمان در کمال آرامش و به دور از فتنه گري مخلان نظم و آسايش عمومي برگزار خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نيشن، "باب دريفوس" با اذعان به ماهيت اصيل انتخابات در ايران اسلامي مي افزايد "ايران روز جمعه انتخاباتي "واقعي" را شاهد است . من فردا و در هفته هاي آينده نتايج انتخابات را گزارش خواهم داد. همچنين به تاثير انتخابات بر روابط ايران با ساير کشورها و آمريکا خواهم پرداخت اما اکنون کليدي ترين موضوع انتخابات ايران است." 

نويسنده در ادامه با اذعان به "ولايت مداري" تمامي نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري کشورمان مي افزايد "موضوع مهم در انتخابات رياست جمهوري اسلامي ايران آنست که تمامي نامزدهاي انتخاباتي متعهد و پايبند به نظام جمهوري اسلامي ايران و "ولايت مدار" هستند." 

نويسنده مقاله در ادامه با اشاره به فتنه 88 اذعان مي کند که انتخابات کنوني کشورمان در کمال آرامش و همراه با متانت ملت شريف ايران برگزار خواهد شد و در اين باره مي افزايد "پس از تجربه حوادث پس از انتخابات رياست جمهوري سال 2009 ميلادي (فتنه 88) امروز انتخابات ايران در شرايطي برگزار مي شود که خبرنگار روزنامه آمريکايي "نيويورک تايمز" به این آرامش اذعان کرده است.  نامزدهاي رياست جمهوري ايران در مناظره هاي تلويزيوني اي که صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران شرايط آن را فراهم آورده بود شرکت کردند و به بيان نظرات خود پرداختند. "

برچسب ها: انتخابات ، ایران ، نیشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار