تیم فولاد خوزستان، اردوی در تهران برپا می کند و سه بازی تدارکاتی در دستور کار این اردو دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه در تیم فولاد خوزستان شاگردان حسین فرکی تا پایان هفته در بروجرد  اردو خواهند داشت و پس آن چند روزی به استراحت می روند هدف از این اردو و بالا بردن سطح آمادگی جسمانی بازیکنان است از این رو بازی دوستانه ای در دستور کار فولادی ها نخواهد بود. پس ازآن کاروان تیم فولاد بار دیگر راهی بروجرد می شود و تا 9 تیر در  این شهر اردو می زند پیش از این قرار بود کاروان این تیم در زمین اردو به سرعین اردبیل برود که برنامه تغییر کرد و به دلیل رضایت حسین فرکی از کمپ بروجرد  بار دیگر راهی این شهر می شوند پس از این اردو فولادی ها از 12 تیر به تهران آمده و در کمپ تیم های ملی تمرین می کنند و سه بازی دوستانه باحریفان حاضر در تهران برگزار خواهند کرد.

** دو گزینه خارجی در ليست خرید فولاد
 
 تیم فولاد خوزستان با دو بازیکن خارجی دیگر وارد مذاکره شده تا جایی " پادرانی" بازیکن سابق این تیم را بگیرند.
 مسئولان تیم فولاد فجر دروازه بان در سایر خطوط در پی جذب بازیکن هستند از این رو علاوه بر بازیکنان داخلی با دو گزینه خارجی نیز در حال مذاکره هستند.
 فولادی ها تاکنون با بدرلو و جعفري قرار داد بستند این در حالی است که برخی بازیکنان از جمله امیر آبادی را از دست دادند وضعیت افشین هم هنوز مشخص نیست این در حالی است که اخیرا شنیده می شود خدیرا بازیکن گلزن فصل قبل فولاد بار دیگر با آنها به توافق رسیده است و به زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.
 
** فرکی: هدفمان حضور پر قدرت در سه میدان است
 
 سرمربی تیم فولاد  خوزستان افزود: فصل قبل به لطف خدا و تلاش کل مجموعه تیم فولاد نتایج خوبی بدست آ‌ورد و تا حدودی انتظارات را برآورده کردیم در فصل جدید بدون شک توقع فوتبال دوستان اهوازی از تیم ما بالا رفته است و تلاش می کنیم چیزی از فصل قبل کمتر نداشته باشیم و با قدرت در مسابقات حاضر شدیم.

 وی ادامه داد: استخوان بندی سال قبل را حفظ  کردیم البته برخی نفرات را به باشگاه معرفی کردم تا به تیم دیگری بروند و در عوض در برخی پست ها بازیکنان جدید به خدمت گرفتیم تا برخی ضعفهای تیممان برطرف شود.

 فرکی در پایان گفت: فصل قبل جمعی دوستانه داشتیم و کل مجموعه تیم کمک کرد تا فولاد راهی پلی آف لیگ قهرمانان شود رقابتها سخت بود  و بازیکنان هرگز پا پس بکشیدند امیدوارم در فصل جدید  هم شاهد چنین سیستمی در تیم باشیم./آق
برچسب ها: فولاد ، خارجی ، فرکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار