دبير اجرايي ستاد انتخابات استان تهران گفت: با توجه به اينکه کد ملي راي‌دهندگان در شعب مورد بررسي قرار مي‌گيرد، لذا شهروندان راي خود به کانديداهاي انتخابات شوراها و رياست جمهوري را در يک شعبه به صندوق بيندازند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، "علي‌اکبر پور احمدنژاد" دبير اجرايي ستاد انتخابات استان تهران، صبح امروز با حضور در استانداري تهران گفت: فرآيند برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از 8 صبح امروز در 5 هزار و 882 شعبه اخذ راي آغاز شده و ما از 188 هزار و 940 نفر راي اولي در استان تهران استقبال مي‌کنيم.

وي افزود: با توجه به اينکه روند راي‌گيري انتخابات شوراها با توجه به 31 نفره بودن آن زمان‌بر است، لذا از شهروندان خواهشمنديم در ساعات اوليه در شعبه‌هاي اخذ راي حضور پيدا کنند.

پور احمدنژاد اظهار داشت: با توجه به اينکه کد ملي راي‌دهندگان در شعب مورد بررسي قرار مي‌گيرد، لذا شهروندان راي خود به کانديداهاي انتخابات شوراها و رياست جمهوري را در يک شعبه به صندوق بيندازند.

دبير اجرايي ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: اگر افراد مي‌خواهند در شهر خود به کانديداهاي انتخابات شوراها راي دهند، راي رياست جمهوري خود را نيز در همان منطقه به صندوق بيندازند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: طبق قانون برگزاري انتخابات طي 10 ساعت انجام مي‌شود، اما برحسب نياز و اعلام از سوي استانداران اين زمان قابل تمديد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار