رئيس سازمان اوقاف در زمان امام خميني(ره) گفت: همه بايد به قانون تمکين کنند و هيچ کس نبايد عملي را خارج از قانون انجام دهد و اميدواريم آن کسي که بهترين است، انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي امام جماراني" با حضور در حسينيه جماران در انتخابات رياست جمهوري يازدهم و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا شرکت کرد.

وي بعد از انداختن راي خود در صندوق در جمع خبرنگاران درباره حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مشارکت مردم تا الان بسيار خوب بوده است و اميدواريم آن کسي که به نفع جامعه است و مي تواند شادماني را به ملت بدهد، روي کار بيايد تا غم و اندوه مردم به خوشي ، شادي و شور تبديل شود.


رئيس سازمان اوقاف در زمان امام خميني (ره) در پاسخ به سوالي مبني بر اين که توصيه شما به مردم و کانديداي بعد از اعلام نتايج چيست گفت: در مورد مسائل بعدي بايد بعداً صحبت کرد اما در حال حاضر توصيه همه اين است که منتخب مردم به نفع مردم کار کند نه به نفع سياسي بازي چرا که مردم از سياسي بازي خسته شده‌اند و دلشان مي‌خواهد رئيس جمهوري بيايد که به دردشان بخورد.

وي در پايان تاکيد کرد: همه بايد به قانون تمکين کنند و هيچ کس نبايد عملي را خارج از قانون انجام دهد و اميدواريم آن کسي که بهترين است انتخاب شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قانون ، جمارانی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار