وزير کشور گفت: بلافاصله که رای گیری تمام شد شمارش آرا را شروع می‌کنیم و این بار با سرعت بیشتری خبررسانی می‌کنیم و دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران،‌ "مصطفي‌محمد نجار" وزير کشور صبح امروز در وزارت کشور با ارزيابي از حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور مردم در این دوره از انتخابات حاکی از آن است که در بسیاری از نقاط کشور مردم مسئولیت پذیر ما به تبعیت از مقام معظم رهبری که در اولین دقایق شروع اخذ رای حاضر شدند، حضور یافتند.

وي افزود: ما نیز به عنوان خادم ملت از حضور همه آنها تشکر می‌کنیم، شواهد و قرائن مبین این است که مردم ما بار دیگر خالق حماسه دیگری خواهند بود.

وي ادامه داد: به مردم عزیز توصیه می‌کنم به اطلاعات ستاد انتخاباتی کشور که از سوی صدا و سیما منتشر می‌شود توجه کنند و همچنین از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم که امر خبررسانی انتخابات را به خوبی مدیریت می‌کنند.

نجار تاکيد کرد:  هیئت اجرایی مرکزی انتخابات به طور مرتب در شعب اخذ رای حضور دارند، ما تا الان 9 جلسه فوق‌العاده و عالی داشتیم و مباحث مربوط به انتخابات را با سروران عزیز تبادل نظر کردیم.

وزير کشوربا بيان اين مطلب که انگیزه دوست داشتنی ملت نشان دهنده آینده قدرت مندانه و عزت مندانه راه امام(ره)، انقلاب و توسعه کشور است، افزود: ما هم به اتفاق هیئت اجرایی مرکزی انتخابات در نخستین ساعات شروع رای گیری در ستاد انتخابات حاضر شدیم و ضمن خسته نباشید به همکارانمان در ستاد انتخاباتی کشور و حوزه های انتخابیه در سراسر کشور از نزدیک شاهد تلاش آنها بودیم به مردم عزیز و دست اندرکاران امر انتخابات توصیه می‌کنیم به اطلاعیه ستادهای انتخاباتی که از طریق سازمان صدا و سیما اطلاع رسانی و پخش می شود توجه کنند.

نجار اضافه کرد: ما به صورت مکتوب از کاندیداها دعوت کردیم که نمایندگانشان در همه ستادهای انتخاباتی سراسر کشور حضور داشته باشند.

وزیر کشور ادامه داد: ما شش نامزد داریم که مردم مطابق سلیقه خودشان می‌توانند رای دهند و هرگونه گمانه زنی قبل از اینکه وزارت کشور اعلام کند غلط است و مورد تشویش عمومی می‌شود اما بلافاصله که رای گیری تمام شد شمارش آرا را شروع می‌کنیم و این بار با سرعت بیشتری خبررسانی می‌کنیم و دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم.

گفتني است در ادامه "مصطفي محمد نجار" در استاديوي پخش شبکه خبر نيز اظهار داشت: از طريق ستاد انتخابات کشور اطلاع رساني مي‌کنيم در وزارت کشور همه رسانه‌ها حضور دارند.

وي افزود: ما دو انتخاب بزرگ داريم؛ يکي انتخاب شوراي شهر و ديگري انتخاب رياست جمهوري لذا نوشتن نام نامزد رياست جمهوري کافي است ولي براي شوراها به دليل تشابه اسمي نوشتن نام کانديداها به همراه کدشان بهتر است.

در ادامه وزير کشور به کسانيکه معلوليت جسمي دارند و توانايي نوشتن ندارند توصيه کرد براي نوشتن نام کانديداي مورد نظر خود در منزل تصميم بگيرند و فردي را با خود به همراه داشته باشند که مورد اطمينان است.

نجار آمار دقيق راي اولي‌ها را بيش از يک ميليون و 600 هزار نفر عنوان کرد و به راي اولي‌ها تبريک گفت که براي اولين بار در ماه شعبان و ولادت حضرت سجاد (ع) که با جشن حماسه سياسي قرين شده است ، حضور دارند و اين نشان از نمايش اقتدار ملي و پيروزي بزرگ ملت ايران است.


انتهاي پيام/


برچسب ها: ستاد ، انتخاباتی ، شعب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار