قائم مقام نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرجند گفت: امروز ۹۰ درصد مردم خراسان جنوبی به منظور عمل به تکلیف شرعی و ملی خود در پای صندوق های اخذ رای حاضر خواهند شد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ حجت الاسلام علی رضایی ، دقایقی پیش با حضور در شعبه 22 اخذ رای مستقر در شهرداری بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملت ایران با خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب؛ تمامی توطئه ها و نقشه های دشمنان اسلام و نظام را خنثی خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات یک حق و تکلیف است که به برکت نظام و انقلاب و خون شهدا برای مردم ایجاد شده است، عنوان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه است تا یک پشتوانه قوی برای حفظ آرمان های انقلاب و امام باشد.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه حضور باشکوه مردم در انتخابات دشمنان نظام را مایوس می کند، گفت: علی رغم تلاش دشمنان مبنی بر نابودی انقلاب اسلامی ایران، اما به برکت خون شهدا و پشتوانه مردمی؛ امروز این انقلاب زمینه ساز بیداری اسلامی در کشورهای منطقه است.

وی خواستار حضور مردم در ساعات اولیه اخذ رای به منظور عمل به این تکلیف شرعی و ملی خود شد و تصریح کرد: مردم برای خلق یک حماسه سیاسی، توطئه های دشمنان را باری دیگر خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه یکی از نامزدها تنها به عنوان رئیس جمهور با حداکثر آرای مردم انتخاب خواهد شد، خاطرنشان کرد: مابقی نامزدها به آراء مردم احترام بگذارند و به قانون در این راستا عمل کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.