بارها نوشته ام که مردم می دانند مردم کار خودشان را کردند و باز حماسه می آفرینند مردم ولایت مدار ایران اسلامی در دوره های مختلف انتخابات ثابت کردند که هر جا نیاز به حضور مردم است حماسه می آفرینند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مردم در انتخابات 24 خرداد ماه حماسه سیاسی را با شعور و بصیرت خود خلق کردند،  این شور همراه با شعور بوده و عاری از احساسات زود گذر است مردم حماسه سیاسی خوبی را رقم زدند تا خواسته های رهبری در این عرصه محقق شود و اداره کشور بر روی ریل قرار گیرد.
 مردم همچون گذشته حماسه دیگری آفریدند وخلق این حماسه سیاسی برای دشمنان همچون تیری زهر آلود از سوی ملت ایران در قلب سیاه  آنها خواهد بود.
 اقشار مختلف مردم با حضور  گسترده در شعبه اخذ رای در مساجد مختلف تهران آرای خود را به صندوق ها در بیشتر شعبه های اخذ رای مردم از نخستین ساعت های صبح در رای گیری  یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر و روستا حضور پیدا کردند. 
در این شعبه ها حضور  افراد مسن و کهنسال نیز در کنار رای اولی ها و دیگر اقشار جامعه نمونه ای از عشق و ارادت آحاد ملت به وطن و میهن اسلامی است انتخابات ایران طی 34 سال گذشته همیشه از اهمیت خاصی در منطقه برخوردار بوده و  به گونه ای که در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ، 200 خبر نگار خارجی غیر مقیم از 85 رسانه و 27 کشور و در عین حال 235 خبرنگار غیر خارجی مقیم از 115 رسانه مجموعا 435 خبرنگار غیر خارجی مقیم و خارجی غیر مقیم پوشش رسانه ای را  بر عهده دارند.
 مردم ما بصیر و آگاه هستند که با حضور خود در پای صندوق های رای دل شهیدان و امام راحل (ره) و رهبر فرزانه خود را شاد و دشمنان این مملکت را مایوس و ناامید نکنند./ز
گزارش  اکرم مظفری

برچسب ها: حماسه ، سازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار