مدیر حوزه‌های علمیه گفت: ملت با حضور گسترده در انتخابات به گونه‌ای عمل کنند که دوستان را شاد کرده و دشمنان ما را وادار به عقب نشینی کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  آیت الله حسینی بوشهری صبح امروز پس از اینکه رای خود را در مسجد امام حسن عسگری به صندوق انداخت تاکید کرد: در ساعت اولیه شروع رای گیری توفیق یافتم که در اینجا حضور پیدا کنم و ضمن بیعت با امام شهیدان و رهبر عزیز انقلاب بتوانم رای خود را به صندوق بیاندازم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران رشد یافته، آگاه و هوشمند هستند بیان کرد: امروز در سراسر کشور تمام ملت ما که واجد شرایط رای دادن هستند با حضوری شگفت انگیز که تمام جهانیان را دچار بهت و ناباوری خواهند کرد در پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه تصریح کرد: به کاندیداها توصیه می‌کنم هواداران خود را به صبر، شکیبایی و بردباری مامور کنند و تا زمانی که وزارت کشور و شورای نگهبان آرا را به صورت رسمی اعلام کنند هیچ نوع حرکت و اقدامی انجام ندهند.

وی تصریح کرد: مسئولان نظام امانتداران آرا مردم هستند و اگر اینگونه رفتار کنیم فضایی آرام و متین در کشور محقق خواهد شد.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: هر انتخاباتی که در این کشور اتفاق می‌افتد و رخ می‌دهد بیانگر مشارکت مردم در سرنوشت خود است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اضافه کرد: امروز ملت ما در دید تیزبین ناظران داخلی و بین المللی هستند و ملت باید با حرکت و اقدام بایسته پاسخ متناسبی به دنیا بدهند.

این مرجع تقلید گفت: ملت با حضور گسترده در انتخابات به گونه‌ای عمل کنند که دوستان را شاد کرده و دشمنان ما را وادار به عقب نشینی کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان رای ملت تاثیر شگرفی خواهد داشت اظهار کرد: اگر ملت پرشور در صحنه حضور یابد بخش قابل توجهی از معادلات جهانی علیه ملت ایران به هم خواهد خورد./ج1

برچسب ها: ملت ، انتخابات ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.