رئيس دستگاه قضا گفت: امروز بار ديگر حضور گسترده مردم را شاهد خواهيم بود و ما به اين نتيجه اميدواريم چراکه تاکنون ملت ايران از پيچ‌هاي تاريخي به سلامت عبور کرده‌اند و اين بار نيز از اين پيچ تاريخي خواهند گذشت و تصميم بزرگي خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "آيت‌الله صادق آملي لاريجاني" پس از شرکت در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بسيار خوشحاليم که مردم حماسه ديگري را خواهند آفريد و تک تک آراي مردم براي به ثمر رسيدن اين حماسه موثر است.

رئيس دستگاه قضا ادامه داد: امروز شرايط کشور خاص است و اين را دوست و دشمن مي‌دانند، مردم نيز بر اين نکته توجه دارند.

وي افزود: دشمنان مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران بسيار تلاش کردند که مردم را از حضور در پاي صندوق‌هاي راي نا اميد کنند ولي ما از شواهد مطمئن هستيم که بصيرت مردم باعث مي‌شود، به پاي صندوق راي بيايند و کسي که اصلح است را به عنوان رئيس جمهور انتخاب کنند.

آيت الله آملي لاريجاني با تاکيد بر اينکه حضور گسترده مردم علامت استقلال و پايمردي ملت ايران است، تصريح کرد: اين حضور مردم دليل روشن بر رد تلاش‌هاي دشمنان است و بزرگترين سلاح براي مقابله با دشمنان حضور گسترده مردم در پاي صندوق راي است.

رئيس دستگاه قضا اذعان داشت: امروز ملت ايران به دنيا مي‌گويد که مستقل و پاي آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايستاده است و از اهداف انقلاب کوتاه نمي‌آيد.

وي ابراز اميدواري کرد: امروز بار ديگر حضور گسترده مردم را شاهد خواهيم بود و ما به اين نتيجه اميدواريم چراکه تاکنون ملت ايران از پيچ‌هاي تاريخي به سلامت عبور کرده‌اند و اين بار نيز از اين پيچ تاريخي خواهند گذشت و تصميم بزرگي خواهند گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حضور ، گسترده ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار