خلق حماسه سياسي توسط مردم شريف ايرن، با حاشيه‌هايي همراه بود كه در ادامه مي‌خوانيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ مردم از ساعات اوليه روز جمعه ( 24 خردادماه)  براي حضور پاي صندوق‌ها و خلق حماسه سياسي پشت درهاي حوزه‌هاي راي‌گيري صف كشيده‌اند.

حضور پرشور ملت از ساعات اوليه در پشت درهاي حوزه‌هاي راي‌گيري حاكي از عزم ملت براي لبيك به فرمان مقام معظم رهبري و خلق حماسه سياسي است.

بر اساس اين گزارش؛ كمتر از 30 دقيقه به آغاز رسمي راي‌گيري باقي‌مانده است اما مردم حضور پرشور خود را از ساعات اوليه روز آغاز كرده‌اند.


صف طولاني راي‌دهندگان در مسجدالنبي تهران در اولين لحظات آغاز فرآيند رسمي انتخابات

جمعيت كثيري از مردم تهران برای رای دادن در مقابل مسجدالنبي نارمك حضور يافته‌اند.


صف راي دهندگان مقابل صندوق مسجد لرزاده تشکيل شد

لحظاتي پيش با پلمپ صندوق مسجد لرزاده روند اخذ راي با حضور جمع کثيري از مردم در اين مسجد آغاز شد.


ايران بيقرار خلق حماسه‌اي ديگر/ حضور گسترده مردم در شعبات اخذ راي غرب تهران

در حاليکه 8 صبح امروز فرايند راي‌گيري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراها در سراسر کشور آغاز شد، تمام مقدمات براي خلق يک حماسه سياسي فراهم شده است.


حضور پرشکوه مردم در مسجد امام حسين (ع)

حضور پرشکوه مردم در مسجد امام حسين (ع) براي شرکت در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري بسيار چشمگير است.


حاشيه‌هاي خلق حماسه سياسي در مسجد لرزاده


اشتياق مردم از همان ساعات اوليه اخذ راي در اين شعبه با حاشيه‌هاي جالبي همراه بود که بخشي از آن را در زير مي‌خوانيد.

** در مسجد از ساعت 8 صبح براي اخذ راي از مردم باز شد.

** قبل از ساعت 8 تعدادي از شهروندان پشت در مسجد به انتظار باز شدن در بودند تا جزو اولين راي دهندگان تهراني باشند.

** مسئولان انتخابات اعم از نمايندگان نظارت، اجرايي و نمايندگان کانديداها از ساعاتي قبل از شروع راي گيري در مسجد حاضر بودند.
 
** چهار صندوق اخذ راي در شعبه لر زاده تعبيه شده است.

 **چهار صندوق در اين مسجد براي اخذ آراي انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر تعبيه شده است.

** سيد محمد غرضي جزو نفرات اولي بود که راي خود را در  مسجد لرزاده به صندوق انداخت.

** فرزند سيدمحمد غرضي که رييس ستاد وي نيز هست با شالي سبز به گردن پدر را همراهي مي‌کرد.



حضور آيت‌الله رفسنجاني در جماران به همراه همسر و دخترش


"آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" اولین فردی بود که در حسینیه جماران رای خود را راس ساعت 8:55 دقیقه صبح به صندوق انداخت.

قبل از اینکه آیت‌الله هاشمی به حسینیه جماران بیاید یکی از افرادی که در این حسینیه بود یک عدد پتو را به صورت چند لایه‌ای تا کرد و قصد داشت آن را پشت تریبونی که آیت‌الله هاشمی می‌خواست در جمع خبرنگاران صحبت کند، بگذارد اما یکی از همراهان وی مانع این کار شد.

گفتني است،‌ فاطمه هاشمی، آیت الله هاشمی را همراهی مي‌کرد.

فاطمه هاشمی و مادرش تا زمان رای دادن پدر صبر کردند و سپس هنگامی که آیت‌الله هاشمی از درب حسینیه جماران خارج شد آنان برای رای دادن اقدام کردند؛ خبرنگاران کنجکاو به سراغ فاطمه هاشمی و عفت مرعشی رفتند تا سوالات خود را از آنان بپرسند اما اطرافیانشان گفتند که مصاحبه نمی‌کنند.

لازم به ذکر است، قدرت‌الله علیخانی مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز رای خود را در حسینیه جماران به صندوق انداخت.

علیخانی با خنده در میان خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالی درباره میزان نظرسنجی‌ها درباره حسن روحانی گفت: می‌گویند آقای روحانی جلو است اما من که خودم نظرسنج نیستم.

**  پيرمردي 93 ساله پاي صندوق راي مسجد امام جفر صادق(ع) رفت تا در خلق حماسه سياسي مشاركت كند.


حاشیه جالب حضور مجید انصاری

** عضو مجمع روحانیون مبارز که برای شرکت در انتخابات به حسینیه جماران آمده بود، قبل از اینکه اقدامات مربوط به شرکت در انتخابات را انجام دهد، از حسینیه جماران خارج شد و درباره دلیل این اقدامش گفت: فراموش کرده‌ام که لیست شوراها را بیاورم.


 صفوف مردمي براي راي‌دادن در مسجد الجواد(ع) به خيابان‌ها رسيد

جمعيت مردم شركت‌كننده در انتخابات در مسجد الجواد(ع) تهران به حدي زياد است كه صفوف راي‌گيري به خيابان رسيده است.

معصومه ابتکار در صف راي‌دهندگان حسنيه ارشاد

** معصومه ابتکار از چهره‌هاي اصلاح طلب براي شرکت در انتخابات در صف راي دهندگان حسينيه ارشاد قرار گرفت.

** عليرضا دبير نيز براي سرکشي از روند انتخابات به حسينيه ارشاد آمد.


حضور پير زني 90 ساله بر پاي صندوق‌هاي راي

در شعبه محل اخذ راي انتخابات رياست جمهوري واقع در مسجد امام جعفر صادق (ع)؛ حضور پرشور مردم در پاي صندوق‌هاي راي با گذشت ساعات اوليه زمان راي گيري در اين شعبه به چشم مي‌خورد.

** حضور راي اولي ها که نمادهاي كانديداهاي مورد نظر خود را برگردن داشته به پاي صندوق اخذ راي آمده و راي خود را در صندوق انداختند.

** حضور طرفداران كانديداها با دستبندهاي رنگي از نكات جالب توجه حضور در پاي صندوق هاي راي در مسجد امام جعفر صادق (ع)واقع در صادقيه است.

** يک پير زن 90 ساله لحظاتي پيش با وجود قدم خميده خود در پاي صندوق راي حاضر شده و راي خود را در صندوق انداخت.


نيروهاي مسئول برقراري امنيت مردم را در مسجدالنبي(ص) هدايت مي‌كنند


ازدحام جمعيت در مسجدالنبي (ص) تهران باعث شده مسئولان برقراري امنيت، حاضران در اين مسجد براي راي دادن را هدايت و راهنمايي كنند.


 استقرار دو شعبه سيار راي‌گيري در مسجدالنبي(ص) تهران

حضور گسترده مردم براي شركت در انتخابات رياست جمهوري و شوراها موجب شد و شعبه سيار راي‌گيري در مسجدالنبي(ص) تهران مستقر شود.


ديالوگ دوستانه نمايندگان زرتشتيان و عارف/ راي دهنده‌اي از دهه 40 شمسي!


در حسينيه ارشاد حضور پرشور مردم از اولين ساعات روز در اين حوزه اخذ راي حال و هواي خاصي را به همراه داشت که البته اين شور و حماسه آفريني حاشيه هاي جالب توجه اي را هم رغم زد.

**راي اولي که از 5 صبح آمده بود

يکي از راي اولي‌ها که پس از باز شدن اخذ راي به عنوان اولين فرد در مقابل صندوق قرار گرفت "شهريار" نام داشت که با شور و حال خاصي شناسنامه  و کارت ملي خود را روي ميز قرار داده بود. شهريار انگشت جوهري خودش را مقابل دوربين خبرنگاران خارجي بلند کرد و با حرارت خاصي گفت: من وطنم را دوست دارم و از 5 صبح تا حالا مقابل حسينيه ارشاد ايستاده ام.

** وقتي ناطق نوري هم از تبليغات ترسيد!

حجت الاسلام ناطق نوري يکي از مسئوليني بود که زودتر از همه و در اولين ساعات‌هاي اخذ راي در حسينيه ارشاد حاضر شد وقتي از او پرسيدم به نظر شما کدام طيف پيروز رقابت‌هاي انتخاباتي مي‌شود با خنده گفت: نمي گويم چون تبليغ مي شود!!

وي ادامه داد: پيروز واقعي ملت ايران هستند که هميشه حماسه آفريني مي کنند.

** هيجان خبرنگاران خارجي

خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف خارجي هم از کليه لحظه‌ها و وقايع اين حماسه پرشور تصويربرداري مي‌کردند، که يکي از خبرنگار چيني مستقر در اين حوزه اخذ راي از واکنش يک راي اولي و آمدن پيرزن  و پيرمردي که آمده بودند شصتمين سال زندگي شان را با دادن راي جشن بگيرند شگف زده کرد.

اين پيرمرد و پير زن امروز در شصتمين سالگرد ازدواجشان آمده بودند تا سالگرد خود را پاي صندوق راي جشن بگيرند.

** عارف هم در ميان مردم به حوزه اخذ راي آمد

محمدرضا عارف که براي دادن راي به حسينيه ارشاد آمده بود در صف مردم قرار گرفت و اظهار داشت: ترجيح مي‌دهم در کنار مردم و همراه آنها به پاي صنوق راي بروم . يکي ديگر از حاشيه‌هاي جالب توجه حضور عارف تعامل او با مردم و واکنش هاي مختلفي بود که راي دهندگان نسبت به او ابراز مي کردند.

** مردي با لباس‌هاي رنگي

يکي از راي دهندگان در اقدامي نمادين با لباسي به رنگ‌هاي پرچم يعني سبز و سفيد و سرخ در پاي صندوق راي حاضر شده بود وقتي از او در مورد اين ايده پوشش پرسيدم، اظهار داشت: همه من را به نام مردي با لباس‌هاي رنگي مي‌شناسند اما به عقيده من هيچ رنگي به زيبايي پرچم ايران نيست.


** ديالوگ دوستانه نمايندگان زرتشتيان و عارف

يکي ديگر از حاشيه‌هاي حسينيه ارشاد آمدن سه نماينده  زرتشتيان کشور اختصاص داشت که ورود آنها به حسينيه ارشاد مصادف با خروج عارف پس از دادن راي بود.

يکي از نمايندگان زرتشتيان با عارف ديده بوسي کرد و با خنده به وي گفت: کناره گيري شما مبتني بر گفتار نيک، پندار نيک و کردار نيک بود.

** تيم وزنه برداري هم آمدند

معلولان و جانبازان کشور که اعضاي تيم وزنه برداري قهرماني بودند به حسينيه ارشاد آمدند تا با شرکت در انتخابابل توجه ديگر به حضور رئيس انجمن کليميان در اين حوزه اخذ راي اختصاص داد که  با حرارت تمام شعري را در راساي ايران و خليج هميشه فارش قرائت کرد.


** رئيس انجمن کليميان هم شاعر شده است

يکي از حاشيه‌هاي قابل توجه ديگر به حضور رئيس انجمن کليميان در اين حوزه اخذ راي اختصاص داد که  با حرارت تمام شعري را در راساي ايران و خليج هميشه فارش قرائت کرد.


** عروس و داماد انتخاباتي حسينيه ارشاد


از جمله ديگر حاشيه‌هاي حسينيه ارشاد ورود عروس و داماد به حسينه ارشاد بود که توجه اصحاب رسانه را جلب کرد.

همچنین امروز در این حوزه انتخاباتی علاوه بر اقشار مختلف مردم بسیاری از هنرمندان از جمله "هانیه توسلی" به همراه خواهر و مادرش و "پگاه آهنگرانی" و دیگر هنرمندان نام آشنای سینما و تلویزیون در این حوزه انتخاباتی حضور یافتند.  
 
از دیگر چهره‌های نام آشنای عرصه ورزش "هادی ساعی" بود که در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران حضور یافت و سپس رای خود را به صندوق انداخت.  
 
گفتني است،‌ صف‌های مردمی که برای انداختن رای خود به صندوق‌های رای به حسینیه ارشاد آمده بودند به قدری طولانی بود که تا خارج از حسینیه و پیاده‌روهای اطراف کشیده شده بود.
 
همچنین با ازدحام بالای جمعیت صندوق‌های سیاری جهت اخذ رای در مکان دیگری از حسینیه ارشاد قرار گرفت.  
 
از دیگر حواشی مهم حسینیه ارشاد حضور رسانه‌های خارجی و انعکاس اخبار انتخابات ریاست جمهوری براي خلق حماسه سیاسی بود.  
 
همچنین ساعتی پیش زوج جوانی که امروز را برای جشن ازدواج انتخاب کرده بودند با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را به صندوق انداختند.  
 


حضور حماسي مردم در شعبه سيار اخذ راي در جماران/ درخواست مسئولين از مراجعه کنندگان



 در حسينيه جماران همچنان افراد حاضر در حسينيه براي حضور در انتخابات رياست‌جمهوري رو به افزايش است.

برخي از مسئولين اين شعبه اخذ رأي، از حاظران درخواست کردند تا به دليل اينکه صندوق اين شعبه سيار است براي رأي‌دادن به ساير شعب مراجعه کنند اما اين درخواست آنان با عدم موافقت حاضران روبرو شد.

يکي از مسئولين اين شعبه خطاب به مردم گفت: ما نه به خودمان اجازه مي‌دهيم که درب را ببنديم و نه مي‌گوييم که رأي نمي‌گيريم فقط خواستيم خواهش کنيم.

شايان ذکر است صندوق حسينيه جماران سيار است و بايد در ساير نقاط هم چرخش داشته باشد اما اين مسئله در حالي است که مطابق قانون تازماني که افراد در شعبه حاضر باشند مسئولين موظف به گرفتن رأي آنان هستند.

بر پايه اين گزارش و طبق مشاهدات عيني خبرنگار ما حضور مردم در حسينيه جماران بسيار پرشور و حماسي بوده است که به گفته افرادي که در چندين دوره در اين شعبه رأي داده‌اند حضور مردم در اين دوره انتخابات در اين شعبه بي‌نظير بوده است.

وقتي خبرنگار ايتاليايي با عکس روحاني عکس يادگاري گرفت

ب يک خبرنگاري که مدعي بود خبرنگار شبکه يک ايتاليا است که از روز دوشنبه به منظور پوشش حماسه 24 خرداد وارد کشورمان شده است ظهر امروز با حضور در ستاد مرکزي انتخابات "حسن روحاني" با افراد حاضر در اين ستاد از جمله "علي يونسي" مصاحبه کرد.

اين خبرنگار در هنگام پرسيدن سوال به صورت ماهرانه از دست تجدد و مدرن شدن ايرانيان در پي نتيجه اين دوره از انتخابات سخن گفت به گونه‌اي که انگار ايران در حال حاضر متجدد است!

خبرنگار مدعي شبکه يک ايتاليا به همراه تصوير بردار خود به هنگام خروج از ستاد انتخاباتي "حسن روحاني" مقابل پوستر حسن روحاني قرار گرفت و از مترجم خواست تا عکس يادگاري بگيرد شايد در آينده به دردش خورد!

روپایی زدن تا پای صندوق رای + فیلم


سعید فخاری رکورد دار روپایی جهان به عنوان یک رای اولی با روپایی زدن کل مسیر به پای صندوق رای رفت.

براي ديدن فيلم اينجا را كليلك كنيد.


 ملی پوشان در سئول رای خود را به صندوق انداختند + عکس

 مطابق با برنامه روزانه تیم ملی، صبح امروز بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان تمرین سبکی را در محل هتل انجام دادند، پس از تمرین بازیکنان و اعضای ایرانی کادر فنی تیم ملی رای خود را به صندوق آرا انداختند.


کمبود تعرفه در مسجد لرزاده/ مسئولان درخواست تعرفه کردند


 به دليل ازدحام جمعيت شرکت کننده در انتخابات مسئولان اجرايي مسجد لرزاده با کمبود تعرفه مواجه شدند.


درخواست مردم براي اضافه‌كردن يك دستگاه اتوبوس راي‌گيري در مسجد حضرت امير(ع)

 به دليل ازدحام بيش از حد،‌ جمعيت حاضر در مسجد حضرت امير(ع)‌تهران از مسئولان برگزاركننده انتخابات خواستند يك اتوبوس ديگر براي راي‌گيري تعبيه كنند.

 جابه جا شدن يکي از صندوق‌هاي سيار از مسجد النبي(ص) به يک دبستان

 يکي از صندوق‌هاي سيار در مسجدالنبي(ص) براي مسير مراجعان از اين مسجد به دبستان دخترانه ندا النبي منتقل شد.


از حضور پدر 97 ساله به همراه پسر 71 ساله در پاي صندوق‌هاي راي تا درگيري خبرنگاران با يکديگر


انتخابات رياست جمهوري يازدهم در مسجد النبي(ص) نارمک به مانند ديگر حوزه‌ها با شدت و هدت خاصي از سوي راي دهندگان برگزار شد. 


 
از نکات قابل توجه در مسجد النبي(ص) صف طولاني بود که براي راي گيري به وجود آمده بود بنابراين حاشيه‌هاي بسياري را به دنبال خود به وجود آورد.  
 

**پوشش لحظه به لحظه رسانه‌ها 

انتخابات رياست جمهوري يازدهم در مسجد النبي(ص) نارمک در حالي برگزار شد که از همان ابتدا حضور مردم توجه رسانه‌ها را به شدت به خود جلب کرده بود.
 
تيم‌هاي خبري از مسجد النبي(ص) به طور لحظه به لحظه حضور مردم را براي رسانه‌هايشان مخابره مي‌کردند.
 
 
**پيرمرد 77 ساله اولين شرکت کننده در انتخابات رياست جمهوري يازدهم در مسجدالنبي(ص) نارمک
 
اولين نفري که در صف مسجدالنبي(ص) بود پيرمردي 77 ساله با عصاي در دست بود که مي‌گفت به تمامي نامزدهاي ورزشکار شوراي شهر راي مي‌دهم.  
 
او درباره اين که اگر نامزد مورد علاقه او در انتخابات رياست جمهوري راي نياورد، گفت: من تابع نظر هموطنانم هستم اما آمده‌ام که نظر خود را به ديگران اعلام کنم.  
 
وي ادامه داد: اگر نامزد منتخب او راي نياورد نبايد قانون شکني کند.
 
وي که از ساعت 6 صبح در صف راي دهي ايستاده بود، مي‌گويد: دوست داشتم نفر اول شرکت کننده در انتخابات باشم چون هميشه نفر دوم شرکت کننده در انتخابات بودم.

 
**نفر دوم شرکت کننده در انتخابات رياست جمهوري يک پيرمرد 70 ساله 

نفر دوم در صف راي دهي پيرمردسالخورده‌ 70 ساله‌اي بود که مي‌گويد نفر اول صف بوده است اما الان نفر دوم صف است.
 
وي مي‌گويد براي اين نفر اول بوده است که از شب گذشته براي حضور در انتخابات نخوابيده است.  
 

**ساعت 8 صبح اولين راي به صندوق افتاد

 
اولين راي در مسجدالنبي(ص) راس ساعت 8 صبح به صندوق اخذ راي افتاد.
 
بسياري از سالخوردگان و معلولان اولين اشخاص شرکت کننده در انتخابات رياست جمهوري بودند.
 

**احساس وصف ناپذير يکي از شرکت کنندگان 

يکي از شرکت کنندگان که در مقابل دوربين‌هاي خبري پخش مستقيم دچار فوران احساسات شده بود در مصاحبه با خبرنگاران مي‌گفت: اي دول غربي‌اي که تحليلگر سياسي هستيد و ادعاي مدنيت مي‌کنيد بدانيد ما دست از ولايت مطلقه فقيه برنمي‌داريم.
 
بدانيد از صدر اسلام تاامروز دست از خون شهيدانمان برنمي‌داريم و اصل ولايت فقيه همان آرمان امام است.
 
جالب آن که اين مرد ميانسال دائما به دنبال اين بود که خبرنگاران با او مصاحبه کنند.
 
او در بخش ديگر از اظهارات خود گفت: شما (مستکبران غربي) اندازه 4 تا بز عقل نداريد بز هم که عقل ندارد.  
 
نکته جالبتر آن که اين مرد ميانسال در طول راي گيري بارها شعار مي‌داد و حتي زماني که راي خود را به صندوق انداخته بود باز هم در مقابل حوزه انتخابيه راي گيري شعار مي‌داد.
 

**دقيقه‌هاي طولاني در صف ايستادن عامل نارضايتي راي دهندگان  

بسياري از شرکت کنندگان در انتخابات از نوع سيستم راي دهي ناراضي بودند چرا که پرسنل برگزاري انتخابات در مسجدالنبي(ص) نارمک پنج نفر را براي راي گيري به داخل راهنمايي مي‌کردند و تا زماني که راي گيري آن‌ها تمام نمي‌شد نفرات بعدي را به داخل نمي‌فرستادند واز آن جا که راي دهي 5 نفر زمان مي‌برد نارضايتي را براي مردم به وجود آورد.  
 
به همين خاطر در ساعاتهايي از زمان راي گيري جمعيت به داخل هجوم مي‌آورد که نيروهاي برقراري نظم و امنيت جلوي آن‌ها را گرفته بودند و در نهايت در ورودي مسجد را به روي مردم بسته بودند تا بتوانند از ازدحام جمعيت در داخل شعبه انتخابيه جلوگيري کنند.  
 

**شعار دادن شرکت کنندگان 


در طول صف بسياري از مردم شرکت کننده در انتخابات که در صف طولاني به سر مي‌بردند شعارهايي از قبيل مرگ برآمريکا، مرگ بر انگليس و مرگ بر منافقين و خائنين سر مي‌دادند.  
 

**حضور جانبازان و کهنسالان در ساعتهاي ابتدايي راي گيري در مسجد النبي(ص) 

نکته قابل توجه حضور دو روشن دل دفاع مقدس در اولين ساعت راي گيري در مسجدالنبي بود. 

اما نکته قابل تامل اين بود افراد کهنسال با فرزندان و نوه‌های خود در صف‌های طولانی در مسجد‌النبی ایستاده بودند.  
 
**حضور پدر 97 ساله به همراه پسر 71 ساله در انتخابات
 

پدر 97 ساله سوار بر ویلچر با پسر 71 ساله‌اش در انتخابات ریاست جمهوری در مسجدالنبی شرکت کرد جالب آنکه این پدر کهنسال قدرت تکلم نداشت و با کمک پسر 71 ساله‌اش تعرفه را انگشت زد. 

پسر این مرد سالخورده که یک قرن از عمرش می‌گذرد می‌گوید خودش هم بلد نیست چطور می‌تواند رای دهد چرا که وی سواد خواندن و نوشتن ندارد و تعرفه‌شان را شخص دیگری برای‌شان پر کرد. 

این فرزند کهنسال که با چهره خاصی با سیبیل و کلاه شبگاه در صحنه انتخابات حاضر شده بود می‌گوید وظیفه‌اش حمایت از پدرش است و پدرش برای زدن مشت محکم بر دهان استکبار بر سر صندوق حاضر شده است. 

گفتنی است آن کسی که تعرفه این دو را پر کرد اصلا نظر آنها را نپرسید و رای را با نظر خود نوشت.  
 

**حضور پیرزنی با پرچم ایران بر سر به عنوان روسری


پیرزنی که خود را مادر شهید معرفی می‌کند می‌گوید اگر لازم باشد بقیه اعضای خانواده‌اش را به جبهه می‌فرستد. 

او می‌گوید که اهل همدان است و 47 سال است که در تهران زندگی می‌کند و انشاءالله سوریه و کربلا آرام شود. 

وی می‌گوید کسی او را مجبور نکرده به پای صندوق رای بیاید و امید دارد که مملکت ارزانی شود و معتقد است هر کسی با انگشت سبابه خود باید آن دنیا جواب عدم حضور خود در صحنه انتخابات را بدهد.  
 
**اخلال در پخش زنده

زمانی که مزدک میرزایی مجری تلویزیون به طور زنده در حال اجرای برنامه بود پیرمردی از حوزه رای‌گیری بیرون آمد و از جلوی دوربین صدا و سیما در حال عبور بود که در این لحظه دستیار تصویربردار به او گفت سریعتر از جلوی دوربین رد شوید و پیرمرد جلو دوربین داد زد که پایم درد می‌کند و آرام‌تر از قبل به حرکت خود ادامه داد که این مسئله باعث خنده تمامی عوامل به خصوص مجری این برنامه در زمان اجرای پخش مستقیم شد. 

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار