ویژه برنامه "حضور مظهر حماسه" جمعه 24 خردادماه همزمان با روز آغاز رای گیری و ،تا پایان ساعت رای گیری و اخذ رای ، بطور زنده و مستقیم از شبکه رادیوئی اقتصاد به روی آنتن رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راديو اقتصاد، شبکه رادیوئی اقتصاد در روز 24 خرداد و همزمان با شروع رای گیری و آغاز زمان انتخابات و با هدف آگاهی بخشی به آحاد مختلف جامعه جهت شناخت بهتر و آگاهانه تر و انتخاب فرد اصلح بمنظور به دست گرفتن سکان اجرائی کشور و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری مطابق با فرمایشات امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی دیگر ، در ویژه برنامه "حضور مظهر حماسه" ، به تبیین نقش مشارکت و تهییج مردم برای حضور بموقع و آگاهانه پای صندوقهای رای و اطلاع رسانی از جریان لحظه به لحظه اخذ آرا ،پرداخته است.
ارتباط زنده با شعب اخذ رای و گزارشگران شبکه اقتصاد و در جریان قرار دادن مخاطبان ارجمند از جریان انتخابات و اخذ آرا و گفتگو با مسئولین و کارشناسان ذیربط در ارتباط با تبیین ضرورت حضور مردم در پای صندوقهای رای ، از جمله بخشهای مختلف این ویژه برنامه خواهد بود . ویژه برنامه "حضور مظهر حماسه" جمعه 24 خردادماه همزمان با روز آغاز رای گیری و ،تا پایان ساعت رای گیری و اخذ رای ، بطور زنده و مستقیم از شبکه رادیوئی اقتصاد به روی آنتن رفته است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار