مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: به منظور مشارکت گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها ثبت احوال استان تا پایان وقت انتخاب آماده ارائه خدمات به مردم استان است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ علی پورحسین گفت: تمام ادارات تابعه از ابتدای این هفته از ساعت هفت صبح الی 20 آماده هرگونه پاسخگویی و تحویل شناسنامه و کارت ملی به مردم بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه کارت ملی و شناسنامه برای رای دادن الزامی است، بیان داشت: بدین منظور تا پایان وقت رای گیری ثبت احوال استان آماده ارائه خدمات به مردم است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی افزود: درخواست‌های صدور شناسنامه المثنی که مدرک خود را تحویل ادارات داده‌اند بدون زمان بندی و خارج از مهلت قانونی صادر شده است.

وی بیان داشت: افراد در صورت مفقود شدن کارت ملی، با مراجعه به ادارات و یا نمایندگی های ثبت احوال سطح استان، می توانند گواهی از سوی این اداره دریافت کنند.

پورحسین تصریح کرد: در دو هفته گذشته بیش از یک هزار جلد شناسننامه و 150 فقره کارت ملی در استان صادر شده و برخی هنورز در ادارات موجود است که شهروندان هر چه سریعتر نسبت به دریافت آن اقدام کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.