همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز رای گیری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، 173 شعبه اخذ رای در شهرستان بهارستان آماده رای گیری مردم برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هستند که در این میان 93 عدد صندوق رای و یک عدد صندوق سیار در بخش گلستان و 78 عدد صندوق رای و یک عدد صندوق سیار در بخش بوستان مستقر شده است.
بر همین اساس، محمد جواد محسن زاده مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهارستان اعلام کرد: در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 112 نفر در شهر گلستان ثبت نام کردند که 13 نفر با رای مردم انتخاب می شوند و در شهر نسیم شهر از مجموع 84 کاندید ثبت نام شده 11 نفر انتخاب و در شهر صالحیه از 51 نفر ثبت نام شده 9 نفر با حداکثر آرا انتخاب می شوند.
وی افزود: تعداد 4 عدد روستا در شهرستان بهارستان وجود دارد که شامل روستاهای همدانک، اورین، امام زاده باقر است که در هر کدام سه نفر به عنوان شورا انتخاب و به مردم خدمت رسانی خواهد کرد./ز
برچسب ها: چهارمین ، دوره ، شورای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار